Gå til innhold

Facebook eneste nettside som ikke fungerer (i Win7)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Damnit! Jeg trodde endelig jeg fant en konto som funka akkurat i det jeg ikke fikk lov til å prøve mere =P Nåja. Om du er modig kan du bruke ekte brukernavn. Ikke stor sannsynlighet for at de logger, men jeg ville ikke risikert det. Å sette opp en fake bruker tar vel ikke mer enn noen minutter dog.

Lenke til kommentar

Sett at jeg bruker ekte konto, men endrer passord etterpå, så hjelper det ikke hvis de "logger"? Og hvis jeg går via denne siden, hvordan vil det hjelpe meg? Er det slik jeg må logge på hver gang jeg skal på facebook, eller hva slags hensikt har det?

Lenke til kommentar

Du leder jo på villspor Sekai-Ichi, er ikke vits å ta i bruk proxy for å prøve å logge inn, du vill jo komme igjennom med proxy.

 

Vist problemer oppstår etter formatering og en annen pc fungerer så er det NOE VELDIG merkverdig med tilkoblingen. Er det noe laster ned på pc-en og installerer etter formatering som sperrer det?

 

Helt sikker på at en annen maskin fungerer på SAMME nettverk? Enten om det er trådløst eller kablet.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Ja, helt sikker. Sitter med iPaden på samme nettverk. Dette problemet med facebook har vært i kanskje 2 måneder(husker ikke når det dukka opp, kanskje før og, men da skjedde det sjeldnere, da funka det ved at jeg bare oppdaterte). På den andre pc-en som har kablet nettverk har jeg aldri opplevd problemer.

 

Akkurat nå kommer jeg inn i ny og ne, men den loader ikke ferdig, og jeg kommer ikke vider.

Endret av Mys1
Lenke til kommentar

Proxyet vil være SSLet sånn at verken ruter eller noen steg på veien kan se hva han prøver å gå inn på. Om han enda ikke kommer inn med proxy er det et software problem. Mulig han mangler noe som trengs for å koble seg til, rendre siden, utgjøre et js den trenger, noe liknende. Mulig et virus som prøver å stjele så mye FB info som mulig?

 

Om siden funker feilfritt gjennom en proxy så er det noe med måten han kobler seg til. Da kan man sjekke forskjellige blacklister og brannmurer mot litt overstrenge filtre. Det er veldig lite å gå på, så all informasjon hjelper jo. Men enig det ikke er den beste måten. Trodde ærlig talt det ikke skulle være mer enn å trykke på lenken og skrive inn kontoen jeg ga, og dermed siden det var så lite effort at det enda var verdt det.

Lenke til kommentar

Der ser man det. Hah, ColdIce, totally justified!

Ok, prøv denne, http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=4865

Jeg kan ikke si hva du leter etter, vet ikke om du er komfortabel med å dele alt med forumet her heller, men rett og slett se etter noe som virker rart eller feil, når du prøver å koble deg til facebook (uten proxy).

 

Om ting som ikke er nettleseren din får en plutselig spike i ned/opp, om tilkoblingen blir rutet igjennom et annet program, osv.

Lenke til kommentar

Utdyp litt det du skrev i forrige post om hva jeg eventuelt ikke vil dele med forumet osv.

 

Nå lastet jeg ned programmet. Skjønner jo sånn halvveis hva det gjør, ligger i navnet, men hva skal jeg bruke det til nå?

Endret av Mys1
Lenke til kommentar

Om du ikke har noe i mot at vi ser hvilke programmer du kjører også videre kan du jo dele hele loggen, alt som har med facebook å gjøre er kryptert uansett. Gå på Facebook, og se om den rapporterer noe som du tror ikke skal være der. Om du laster opp mange megabyte med ting til en tilfeldig IP i Kenya hver gang du er på Facebook ville jo det verdt rart. Eller at f.eks et anti-virus software lastet ned like mye som nettleseren din ~1 sek før nettleseren din når du trykket på ting. Jeg vet jo ikke hva problemet er, så du må jo nesten bare se etter alt du synes virker rart.

Lenke til kommentar

Har fått starta prosessen. Prøvde å lagre "capture", og og så laste opp til diskusjon.no, men jeg fikk ikke tillatelse til å laste opp den filen...

 

 

Hvordan skal jeg få lastet opp denne filen så dere kan få sett loggen?

Endret av Mys1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...