Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Skal kjøpe vespa


Maijjja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Firetakter det?

 

Vespa lager veldig gode scootere.

Det er ikke mye kjørt,mener jeg da.

Den er ikke veldig sprek, gjør vel ca 45-55 som de fleste andre , og det er ikke så veldige trim muligheter, men A til B funker greit.

 

Takk for svar.

han som selger den sa den gikk lett opp i 60. da var ikke plomba tatt ut, hvor fort kan den gå hvis jeg tar ut den?

Lenke til kommentar

Firetaktere har det med å gå litt fortere enn lovlig.

Men, den plomba tror jeg han dikter opp. For disse har ikke plomberinger, isåfall er det kun små som er i/rundt forgasseren som har lite for farten å si.

 

Finnes ganske råe sylindere, men kan nok fortsatt ikke måle seg med en 2takter med tilsvarende trim.

 

 

Noe jeg fant i en annen tråd hvor en spør om noe lignende.

"

 

Anner ikke hvordan Mojitoen er, men ET-4 -en er helt super, min går orginalt i ca 55-60 avhenger av motbakke/motvind. Akserelasjoneren er ikke all verden, men for all del ingen sinke, bilene er ikke noe særlig kjappere :p

 

Dessuten er den en av verdens flotteste! er kjempe glad i den :) Anbefales

"

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...