Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

King Allant var rettferdig, han lot deg heale osv,han ga deg et pusterom. men AIen til Gwyn registrerer når du healer og bare hopper på deg med en gang

Med Gwyn kan ein nytte omgivelsane til å heale, though. Hvis du timer det rett, kan du få han til å stabbe ein gong inn i dei stalagmittane og du får inn ein rask sippy. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Eg er godt i gang med Scholar of The First Sin. Har Freja igjen før Drangleic osv. Litt usikker på om eg kjem til å gå gjennom DLC-ene denne gang, sidan eg har vore gjennom dei tre gonger før på NG+, NG++ og NG+++. Det viktigaste er å få med meg endringane i vanilla. Nye fiendeplasseringar gjer det litt til ei ny oppleving og friska opp ein del.

 

Las ein stad at det ikkje er dei store endringane i DLC-ene i SotFS, stemmer det?

 

Merker at eg er litt lei spelet no, etter sikkert over 200 timar sidan release. Har endå Bloodborne til gode og ser svært fram til neste vår, når Dark Souls 3 kjem ut.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Jeg droppet DLCene i Scholar of the First Sin. Jeg brukte i underkant av hundre timer på å komme gjennom hovedspillet og da var jeg mett.

 

Bloodborne har jeg ikke begynt på ennå heller, men tenker at jeg må få kommet i gang med det enten i år eller begynnelsen av neste år. Nå er det mye spennende som kommer ut fremover for min del, og jeg er fortsatt bare halvveis på The Phantom Pain...

Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp ds1 på steam. Trenger man fremdeles å laste ned en patch for å få det til å kjøre bra? Syntes å huske noe angående at de la ut en fix.

Gleder meg allerede til å drepe Havel

 

Syntes så langt at kamera jobber jævelig hardt mot meg. Pluss at musepekeren vises i spillet konstant. Fiks? 

Endret av ButterChicken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...