Gå til innhold

Den store EVE-Online tråden.


Anbefalte innlegg

Aner ikke. Kom til Wicked Creek i dag, og har akkurat fått rigget med til med en ratter VNI og en interceptor jeg kan hoppe rundt i. Det ser ut som det er mye aktivitet med fleets og lignende, så vil nok kunne finne på mye moro.

 

Virker ut som hyggelige folk, og de er veldig tilgivelige mot en konvertert highsec carebear som plutselig ble blodtørst.

 

Måtte gjennom HED-GP når jeg skulle ut i null. Kunne kjenne svetten rant ned fra pannen min.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva driver test med for tiden da?

 

Btw; det hadde vært kult om alle norske joinet norge.no kanalen når de spiller eve. Kjekt med litt småprat på norsk en gang i blant  :)

 

Alltids noen som er villig til å hjelpe folk som nettop har startet og.

Jeg henger alltid i norge.no pleier å være hyggelig der.

 

Akkurat nå er TEST veldig spredd rundt på forskjellige ting og tang. Slitt litt med content i WC i sommer slik jeg har forstått.

Personlig har jeg ikke vært så veldig aktiv, men det tar seg nok opp nå som det går mot mørkere tider.

Tror det skjer ting snart, planlegges nok noe greier :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Får vi også skillpoints? Har de også oppdatert modellene, eller gitt flere hardpoints til Myrmidon, slik at modellen ikke har flere hardpoints enn det man faktisk kan bruke?

 

Er forøvrig drit at jeg ikke har tid til å spille så mye for tiden, siden jeg er skikkelig giret på å fleete opp med noen corp-buddies og zappe noen slemminger.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Okei, etter mye om og men har jeg bestemt meg for å komme tilbake til EVE, prøvde her for en stund siden men ble en bråstopp da jeg ville gjøre for mye på en gang  :tease:

 

Tenker å ta det rolig, kanskje prøve på litt hauling eller noe, hva mener dere? Noe som jeg kan tjene ISK på så jeg slipper å bruke penger på det, hva er effektivt? Noen som har en guide jeg kan følge? :)

Lenke til kommentar

PI krever ikke en voldsom investering, og der kan du tjene litt, gitt at du finder et par gode planeter.

 

Hauling er forholdsvis risikabelt, og som alt annet krever det en del skillpoints hvis du vil spesialisere deg. Betalingen er også ganske laber. 

 

Er det noen "gode" planeter i high-sec da? Eller må jeg ned i low/null?

Lenke til kommentar

PI krever ikke en voldsom investering, og der kan du tjene litt, gitt at du finder et par gode planeter.

 

Hauling er forholdsvis risikabelt, og som alt annet krever det en del skillpoints hvis du vil spesialisere deg. Betalingen er også ganske laber. 

 

Contract hauling gir ganske dårlig avkastning i forhold til risiko. System long haul trading kan derimot gi ganske god belønning. Flyr man en freighter mellom Amarr og Jita så kan man tjene ganske godt, gitt at du vil sitte å måpe på skjermen i 2 timer per vei og lure på om dette er betraktet som et spill og underholdning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hiv deg på exploration etter data/relic sites. Du kan tjene masse i nullsec med lite sp. Mining, hauling og PI er så kjedelig at du kommer til å hate deg selv for at du brukte tid på å trene opp skillsa til det.

 

Ellers er faction warfare moro samtidig som du kan farme isk. Jeg anbefaler at du finner en gruppe som du kan spille med; karmafleet og pandemic horde er begge gode alternativer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 10 måneder senere...

Eve Online er nå begrenset free to play. Alle kan logge inn på gamle kontoer, men kun et begrenset utvalg av skill points er aktivert/mulig å trene på gratis konto. Man kan gjøre mye gøy sammen med andre selv om man kun har en gratis konto.

 

Lykke til!

 

Dersom man lager en ny konto så anbefaler jeg å bruke en buddy invite, da får man en 250k skill point bonus til en character.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...