Gå til innhold

Dobbel faktura


KAStokke

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Etter å ha lagt ut gitaren min på Finn.no ble eg oppringt av Intermedia og spurt om eg ville at de skulle legge ut annonsen på deres sider også. Dette ville koste meg 298 kr, og etter 14 dager så ville de fortsette å ha oppe annonsen min kostnadsfritt dersom eg ikke var fornøyd med responsen (har forøvrig ikke fått noen respons, men det er en annen sak.)

 

Nå har eg fått 2 fakturaer på 298kr på mindre enn 14 dager (eg sa ja til dette 16. september, i dag er det 23. september), altså har han ment at dette beløpet var et beløp som skulle betales en gang i uken. Eg har til og med en epost der det står: "Avtalt pris for din rubrikkannonse er NOK 298,- inklusiv merverdiavgift." og det står ingenting om noen ukentlig pris. Da skal eg vel ikke behøve å måtte betale dette beløpet to ganger? Hvem kan eg evt. ringe for å vite at eg har "retten" på min side?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske irriterende at de ikke respekterer reservasjoner gitt på finn. Finn burde svart med å lage et ekstra avkryssingsvalg: "oppringing fra annonseselskapet intermedia/rubrikk.no er ikke ønskelig, og vil resultere i at røret blir lagt til side til annonseselger er blitt lei. Ved gjentakelse må annonseselger kunne påberegne seg kraftig utskjelling".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...