Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

Hei. Noen som har noen oppmuntrende ord til meg? Akkurat nå er alt veldig mørkt, vet ikke hva jeg skal gjøre, alt føles ut som et stort rot.

 

Jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom jula, har skilte foreldre, og en mor som drikker. Det er mor jeg skal feire jul med. Jeg blir dermed den mest ansvarlige, men aner ikke hvordan jeg skal takle de dersom hun drikker for mye julaften. (hun drikker i skjul)

Hater at dette ødelegger for meg.

 

Jeg er i jente i starten av 20-åra, hadde vært fint å snakke med noen likestilte, dersom du finnes.

 

Postet av anonym: 972d02f4591ede5e762ddbfe33b71b46

Ta kontakt (PM) om dere forsatt trenger en å snakke med.

Hei! Er det noen som kunne tenke seg å høre på litt ting og tang fra meg? 15 år gammel gutt...

 

Ta kontakt (PM) om dere forsatt trenger en å snakke med.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne gjerne ha hatt noen å snakke med. Min beste venn tok selvmord for halvane måned siden. Får han bare ikke ut av hodet, og skolen går rett til helvette. Klarer ikke å finne kreativiteten min tilbake, og ser ikke noe lys lengre. Noen som kan hjelpe, eller komme med noen tips?

Gutt 16

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg vil gjerne prate med noen som har erfaring med sjalusi, for dette er noe jeg sliter med selv.

Sender ikke PM til "hvem som helst" på lista i og med at jeg trenger mest å prate med noen som har erfaring med dette selv. Hjelp til selvhjelp, om kan kan kalle det det.

Endret av Sandelwood
Lenke til kommentar

Hei,

jeg er en 19 år gammel kar som gjerne stiller meg selv til disposisjon hvis noen har et problem eller tre som de vil drøfte over. eller hvis noen bare er ensom og trenger noen å prate om hverdagslige ting, eller bare prate "mannshit", så er det også noe jeg kan dra nytte av :)

 

Jeg kan ikke si jeg har hatt noen store problemer i livet mitt, har ikke vært verdens mest populære kar, ikke gjort aldeles mye spennende i livet mitt, men det går fremover.

mistet også tanten min, som hadde brystkreft, for bare 2 uker siden. og selvom vi endte opp med kreft som diskusjonsemne i kaffepausen på jobb, så klarte jeg ikke nevne noe.

 

jeg er rimelig sjenert "in real life", men er veldig åpen over internett.

 

 

så hvis noen trenger noen å fortelle om sine problemer, eller er ensom, så bare ta kontakt :)

kan utveksle facebook, msn osv. det er ingen problem :)

 

vi snakkes ;)

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne prate med noen som har erfaring med sjalusi, for dette er noe jeg sliter med selv.

Sender ikke PM til "hvem som helst" på lista i og med at jeg trenger mest å prate med noen som har erfaring med dette selv. Hjelp til selvhjelp, om kan kan kalle det det.

 

Jeg sliter ikke med sjalusi selv, men har en kjærste som har vært veldig sjalu. Dette er noe vi har jobbet med sammen og han er heldigvis på "bedringens vei" nå. Så om du vil så kanskje vi kan prate sammen. Hadde vært fint om jeg kunne hjelpe deg. For har selv sett hvor slitsomt og hvor mye energi det kan ta å være sjalu.

Lenke til kommentar

Melder meg om noen trenger noen å prate med!

 

Kort fortalt:

 

Hatt en tøff oppvekst, sett og opplevd mye kjipe ting.

Erfaring med alkohol/vold/narkotikamisbruk i familien, tap av gode venner og nære.

Tatt vare på meg selv fra en lav alder, vet hvordan det er å ha litt motvind ;)

 

Noen som trenger råd eller et annet synspunkt på ting gi meg en PM!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg stiller til disposisjon!

 

Har erfaring innenfor det meste som angår kjærlighet(både gode og utrolig dårlige erfaringer), utdanning, familie(dødsfall og skilsmisser), vennskap(rusmisbruk, dødsfall, selvmord, dårlig behandling) og selvtillitproblemer(Har selv hatt det før og overkommet dem).

 

Mail: Utveksles ved PM.

TLF: Utveksles ved PM.

 

Tilgjengelig til nesten alle døgnets tider hvis det skulle være behov (etter relasjon med personen som ønsker hjelp / noen å snakke med).

Endret av Nittutt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei. Er kommet til et punkt hvor jeg innser at jeg trenger noen å snakke med, for å få luftet ut tanker jeg har, tanker som jeg frykter kan ødelegge et veldig godt samboerskap. Alt sammen skyldes i stor grad at det er en annen som er veldig interessert i min bedre halvdel, så om noen har vært borti noe lignende ville det vært fint å kunne få snakke litt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...