Gå til innhold

Gothic II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer vel litt ann på hvordan du spiller. Har du vært vennlig mot tyver og ikke angitt dem, så vil de kontakte deg.

 

Hvis ikke så må du vel slå ihjel en kar jeg ikke husker hva heter. Men han er området ved den fiskebutikken nede på kaiområdet i byen. Mulig han var i bakgatene rundt der. Husker ikke helt..

Lenke til kommentar

Spiller du i retning av militia/paladin skal du ned på puben på kaien og spørre verten om rykter, dette koster en slant med penger. Han forteller deg at noen vil ha fatt i deg, denne peronen har nøkkelen på seg. Du finner ham i en av bakgatene nede på kaien, han er en assassin som er sendt ut får å ta knekken på deg. Drep ham og nøkkelen er din!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tror du er nødt til å irritere guildet litt. Jeg spiller militia og angav først han kjakan som ville ha meg til å legge et falskt brev hos en av våpen selgerene.

Deretter agav jeg en kar på havne i baren som hyret meg som smugler kurér for varer fra akils farm. Deretter snakket jeg meg en kar foran "gatepubben" rett ved barracks i byen. Her var det en kar som tipset om at noen hadde stjålet fram . Du får navnet av ham. Snakket deretter med han som ble antatt for å stjele. Han stikker av, du følger etter.

 

Han blir dritredd og tilbyr deg diverse ting. Jeg dreit i det so sa han skulle i spjellet.

 

Etter at jeg hadde gjort alt dette fikk jeg atilla på nakken etter å ha vært i pubben downtown. Atilla står bak fiskesjappa.

 

Du veit hvor ingangen til thievs guild er ? ;)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...