Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

149kr for Test Drive Unlimited 2 på games on demand får sies å være bra. Kjøpte fort.

Cdon tar 249kr for det.

 

For ikke snakke om Metro 2033 til 112kr. Vet ikke hvor lenge det varer, tror det er det første tilbudet på games on demand så langt.

 

Hadde kjøpt det tvert hvis jeg ikke hadde spilt det allerede.

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har man muligheten til å kjøpe filmer på Live ser det ut til. Ganske mange nye filmer også som kun kan kjøpes og ikke leies merkelig nok.

 

Prisene er vel litt drøye, ser ut til å være 980 poeng for gamle filmer, 1300 noe for middels og 1800 for helt nye som Kung Fu Panda 2. Virker som de fleste er kun SD også. Rart.

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 5 uker senere...

Demoen til Dirt: Showdown ute.

 

Kjøpte dette spillet nylig. Selv med installering så spinner plata likevel hele tiden. Vanvittig irriterende.

 

Hadde jeg visst det hadde jeg ikke kjøpt det. Kommer til å selge det, nekter å spille med plata spinnende i full fart.

 

Var det samme med Soul Calibur 4 også. Ganske utrolig at utviklerne ikke klarer å sjekke og fikse slikt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...