Gå til innhold

Hvordan få six pack?


Anbefalte innlegg

For å slippe å lage ny tråd, er det noen som har gode tips til øvelser? Nå har jeg gi for seg i prinsippet "synlig" sixpack, men den trenger god forbedring. Er tynn og har lav fettprosent fra før, så der er det ikke all verden av hjelp jeg trenger, med mindre jeg vil bli "sykelig tynn".

 

Så trenger noen øvelser, det "perfekte" for meg hadde helst vært å funnet noen øvelser med videobeskrivelser ala denne

 

http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474&feature=fvwrel

 

Målet blir først og fremst og få en langt mer synlig sixpack til sommeren 2012, trener 2-3 ganger i uken, men jeg regner med jeg trenger mer progresjon enn det øvelsene i den videoen vil gi meg. Så trenger tips! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å slippe å lage ny tråd, er det noen som har gode tips til øvelser? Nå har jeg gi for seg i prinsippet "synlig" sixpack, men den trenger god forbedring. Er tynn og har lav fettprosent fra før, så der er det ikke all verden av hjelp jeg trenger, med mindre jeg vil bli "sykelig tynn".

 

Så trenger noen øvelser, det "perfekte" for meg hadde helst vært å funnet noen øvelser med videobeskrivelser ala denne

 

http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474&feature=fvwrel

 

Målet blir først og fremst og få en langt mer synlig sixpack til sommeren 2012, trener 2-3 ganger i uken, men jeg regner med jeg trenger mer progresjon enn det øvelsene i den videoen vil gi meg. Så trenger tips! :)

 

Ønsker du six pack, eller "thin pack"? Har sett utallelige med folk som veier utrolig lite og skryter av pack. Om du virkelig er tynn anbefaler jeg at du spiser mye og går opp i vekt, så tenker på sixpack.

 

Vil tro dette er "drømmekroppen"

sixpack-main_Full.jpg

 

Han ble nok ikke født med den der. Han gikk først på en bra vekt, så gjorde en del cardio for å fjerne fettet foran magen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...