Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er i attende og vurderer abort


Gjest Hjelp meg NÅ!

Anbefalte innlegg

Gjest Hjelp meg NÅ!

Min samboer er neo-nazist og jeg var litt for full sist gang når jeg var på kanariøyene og ble gravid med en neger. Han kommer til å drepe meg hvis han ser at ungen er sort, muligens så tror jeg at han kommer til å nyte hvert sekund først med å skivse livskraften ut av ungen og si at nå skal vi bli kvitt dritten.

 

Han er helt psyko og kapabel til det, så å lese den røde boka gir meg ikke mye håp.

Etter 18 uker er abort ikke tillatt, «med mindre det er særlig tungtveiende grunner for det». Hvis graviditeten har gått så langt at fosteret kan være levedyktig (i dag ca. 23 uker), kan ikke abort innvilges på noe grunnlag. Det er riktignok ett unntak – hvis moren står i fare for å dø som følge av svangerskapet, kan abort utføres på hvilket som helst stadium i graviditeten.

 

Jeg er faktisk i fare for å dø, hvordan overbevise autoriteten uten at han for nyss om det, kan legge til at han er en politimann og tidligere NATO-soldat, så han har kontakter overalt.

 

Hjelp, føler at dette er slutten :omg:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Trådstarter

Vet ikke.. vurderer å dra, men hva skal jeg gjøre på Kanariøyene resten av livet?

 

Det verste er hvis jeg treffer'n der med en negerunge, i bestefall kommer han til å spytte på meg og gå... for så å holde meg under oppsikt ettersom jeg da blir lett bytte fordi min panikk gjør meg tilregnelig, vet ikke hva den jævla psykopaten er i stand til, helt uberegnelig.

 

Skal jeg emigrere til et gudsforlatt sted? :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest TullaSussen

Hmm. javisst.

 

Hvorfor blir nå dette gjort, hva er det jeg peker på, hva er tha blindspot og hva fyller vi tullinger med av empati?

 

Har blitt sletta på to forumer uten at noen sa noe mer, så da.. føler man seg ikke hørt og troller.

 

The trolling mystery solved :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...