Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Slapp og null overskudd hele tiden.


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har den siste tiden følt meg veldig slapp og har ekstremt lite overskudd. Jeg sover 8-10 timer hver dag, men alikevel blir jeg trøtt etter jobb og har fort for å sovne på sofaen. Jeg føler nesten bare for å sove eller se på tv hele tiden da alt annet føles slitsomt og er blitt et ork. En annen ting er at jeg ikke gleder meg over noe særlig lenger. Alt er kjedelig og det er ingenting som gir meg noe. Pleide å bli hekta på dataspill og har også vært glad i å trene. Nå spiller jeg i 10 minutter også blir jeg lei. Treningen går jeg på mest fordi jeg tenker at jeg har godt av det, motivasjonen er ganske på bånn. Jeg har prøvd andre ting også, gå turer, se filmer, dra på byen, ferie med venner. Ingen av delen gir meg noe, og alt er bare blitt tidsfordriv.

 

Jeg føler at det lave energinivået mitt gjør at jeg kanskje ikke klarer å "nyte" ting lenger, men nå er ikke jeg noe ekspert. Jeg er også deltids sykmeldt noe som gjør at jeg har mer en nok tid til å slappe av.

 

Har vært hos legen og tatt blodprøve, den viste at det meste var normalt, d-vitamin var noe lavt men har tatt vitamintilskudd nå i snart 2 måneder uten at det hjelper stort. Spurte legen om hva annet det kunne vært lurt å sjekke, men han hadde ikke noe mer å komme med enn at jeg kunne prøve å ta litt multivitaminer. Har nå begynt på det også, men merker forløbig ingen forskjell.



Anonymous poster hash: a9796...a7f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...