Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Da var det igang!

 

85% på Wolfenstein: The New Order? Don't mind if I do.. (60kr)

Og jeg som kjøpte det for 3-4 dager siden..

 

 

Om du ikke har spilt det for mye kan du angre kjøpet. Det er fare for at de ikke rekker å refunde før salget er over da. Men det kan du fikse med å kjøpe det som gift nå, og redeeme til deg selv når du har fått refund..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kunne tenkt meg GTA nå som det er 40%. Noen som vet om det fortsatt er problemer knyttet til steam-versjonen av spillet? 

 

Har det noen gang vært et problem med versjonen? Ville ventet med å kjøpe det til det ble billigere, men tviler på at det blir mer en 40%. 

Lenke til kommentar

Det kom en RPG som fikk gode kritikker for 1-3 år siden, som ikke var av de største studioene, alla divinity original sin, men ikke det. Tenkte å se om det var på tilbud, men husker ikke hva det heter, noen som kan hjelpe meg?

 

EDIT: Kom på det, pillars of eternity.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Merkelig greie med den wishlisten. Jeg ser det er  tilbud på noe, men spillet får skikkelig midt på treet kritikk. Får meg til å lure på hvorfor jeg i det hele tatt satt det på wishlist i utgangspunktet. De har sikkert hatt god karakter i utgangspunktet, også har jeg tenkt: "Tja, men ikke til full pris." og så lagt den i wishlist. Og så før spillet kommer på salg har karakteren endret seg.

 

Så spørsmålet blir om jeg skal stole på førsteinntrykket som jeg ikke engang husker. Eller den dårligere karakteren som spillet har nå..

 

Ser ut som jeg kan spare en del kroner med wishlist i avbrutte salg også. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kan si med hånden på hjertet at det ikke blir mange spill å kjøpe for meg ved dette salget. Er rett og slett veldig lite som frister. Har dog kjøpt "Still Life", som jeg synes så interessant ut, men tviler på at det blir noe mer, da back-logen min er lagt for stor allerede.. 300+ spill er nok for en god stund. :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Huff, Deadpool til halv pris. Hadde ikke tenkt å spandere så mye på det en gang. Men folk skriver om at det har vært borte fra steam, og at folk har: "There are people who recently just paid $100-$200 for this game and its back on steam... HA HA HA HA HA"

 

Like stor sjanse for at det forsvinner fra steam som at det blir billigere?

Lenke til kommentar

Huff, Deadpool til halv pris. Hadde ikke tenkt å spandere så mye på det en gang. Men folk skriver om at det har vært borte fra steam, og at folk har: "There are people who recently just paid $100-$200 for this game and its back on steam... HA HA HA HA HA"

 

Like stor sjanse for at det forsvinner fra steam som at det blir billigere?

 

Jeg ville kjøpt det nå. Det spillet er ikke SÅ stort så mer en 50% tror jeg ikke vi får. Det anbefales vertfall på det sterkeste, veldig unik humor jeg ikke har sett i så veldig mange spill før :)

Endret av Mr. Hermonella
Lenke til kommentar

 

Huff, Deadpool til halv pris. Hadde ikke tenkt å spandere så mye på det en gang. Men folk skriver om at det har vært borte fra steam, og at folk har: "There are people who recently just paid $100-$200 for this game and its back on steam... HA HA HA HA HA"

 

Like stor sjanse for at det forsvinner fra steam som at det blir billigere?

 

Jeg ville kjøpt det nå. Det spillet er ikke SÅ stort så mer en 50% tror jeg ikke vi får. Det anbefales vertfall på det sterkeste, veldig unik humor jeg ikke har sett i så veldig mange spill før :)

 

 

Jeg likte tegneserien, og gleder meg til filmen. Men spilltraileren og det første screenshot'et her får meg til tenke at dette er litt mer looney toons enn DeadPool. Den har vært på 75% før...

 

Ja ja, trenger jo ikke bestemme meg i  dag. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forsiktig nå Gabri3l , du ender snart opp med en større spillsamling enn vi har forumbrukere her :p

Har faktisk selv lyst til å kjøpe et spill, men finner enda ikke et lovende kjøp , Civ spillene har ok pris og After Earth er helt ok (men har kunnet plukke det opp i en butikk til 99kr nå nylig) , tipper jeg ender opp med å kjøpe Legend of Grimrock 2...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...