Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du bare skal ha OS og programmene på SSDn så holder det i massevis :) Men skal du begynne og legge inn spill på den så blir den fort fylt opp:s

nja, kommer litt anpå..

 

Jeg har kun en 250gig, og jeg bruker den til alt. Jeg har jo alle spillene mine via origin/steam/uplay, og laster de evt. ned påny om jeg skal spille de. Har kun to spill installert fast, og det er bf4 og lol.

 

Det vil holde, men det krever at du er litt organisert og rydder opp etter deg. Er jo relativt lett å avinstallere et spill :p

Lenke til kommentar

 

 

Hvis du bare skal ha OS og programmene på SSDn så holder det i massevis :) Men skal du begynne og legge inn spill på den så blir den fort fylt opp:s

nja, kommer litt anpå..

 

Jeg har kun en 250gig, og jeg bruker den til alt. Jeg har jo alle spillene mine via origin/steam/uplay, og laster de evt. ned påny om jeg skal spille de. Har kun to spill installert fast, og det er bf4 og lol.

 

Det vil holde, men det krever at du er litt organisert og rydder opp etter deg. Er jo relativt lett å avinstallere et spill :p

God ide, men hvor mye plass tar OS og hvor mye er det igjen til spill?

Lenke til kommentar

 

 

Hvis du bare skal ha OS og programmene på SSDn så holder det i massevis :) Men skal du begynne og legge inn spill på den så blir den fort fylt opp:s

nja, kommer litt anpå..

 

Jeg har kun en 250gig, og jeg bruker den til alt. Jeg har jo alle spillene mine via origin/steam/uplay, og laster de evt. ned påny om jeg skal spille de. Har kun to spill installert fast, og det er bf4 og lol.

 

Det vil holde, men det krever at du er litt organisert og rydder opp etter deg. Er jo relativt lett å avinstallere et spill :p

God ide, men hvor mye plass tar OS og hvor mye er det igjen til spill?

 

På min har jeg vel rundt 180gig igjen med OS og disse to spillene samt en del andre greier.

 

Synes det er litt rart egentlig, jeg var skikkelig bekymret på forhånd om at det skulle bli altfor lite plass, men sånn som det står nå sliter jeg omtrent med å fylle opp disken. Men det skal sies at jeg kun bruker datan til gaming, ser serier via appletv og streaming, og bruker spotify for musikk, så jeg har jo ikke det store behovet akkurat.

Lenke til kommentar

Har bestilt:D

Gikk for msi hovedkort og skjermkort! Ble 13 K og 1 krone med alt inkl. Frakt! 250 GB samsung SSD

Takk for hjelpen folkens:)

Tok skjermen du fant til meg, fiskerdigg! 24" burde jo holde;)

Grattis med ny pc, blir bra dette her :)

 

Misunner deg litt for den skjermen, den jeg har er søppel i forhold :(

 

God sommer!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...