Gå til innhold

Ødelagt skjerm på Galaxy S3


foffob

Anbefalte innlegg

Håper dere kan hjelpe meg med et problem som jeg ikke har klart å finne en løsning på på nettet.

 

Jeg fikk et lite kakk på mobilen, mens jeg hadde den i lomma nå akkurat. Ikke noe hardt, og det traff nede til venstre på skjermen.Først trodde jeg ikke det hadde skjedd noen skade, siden skjermen var uten riper, og lyset oppe i høyrehjørnet blinket som normalt. Men da jeg skulle skru på skjermen, så forble den svart!

 

Har prøvd å starte den på nytt, og alt fungerer som det skal, bortsett fra at skjermen forblir svart. Oppstartslyden kommer, blinkingen oppe til høyre er der, og den vibrerer når jeg får melding på facebook. Hva kan ha skjedd? Hvordan kan dette fikses, og vil det gå på garantien? Det er ikke en ripe å se, og den har blitt veldig fint behandlet ellers.

 

Blir ekstremt takknemmelig for svar, eller kommentarer fra andre som har opplevd det samme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta kontakt med samsung support. De har service hvor det koster 300-700,- kr for å få skjermen fikset.

 

Eller om du ønsker å gjøre dette selv.

 

DIY 1

DIY 2 / 3

 

Takk for svar :)

 

Samsung Support sa jeg måtte ta kontakt med forhandler, og ikke med dem. Stemmer dette? Regner med det ikke vil gå på garantien dette her? Om det er LCD-panelet som har fått en brist, må jeg vel bytte hele skjermen. Hadde Samsung gjort dette billigere enn verkstedene til mobilforhandleren min?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...