Gå til innhold

Politiet vs liten slange


FpsStu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den artikkelen var bare teit. Den personen fra "dyrevernsalliansen" spesielt. Allmennkunnskap hvordan en buorm ser ut? Jeg er 22 år gammel og har aldri sett en eneste buorm. Tror ikke det finnes på våre trakter engang. Og det skjer jo av og til at ulovlig innførte reptiler stikker av, og de kan jo være farlig. At politiet knertet slangen fordi familien i huset var engstelig, ser jeg ikke noe galt med. De er tross alt lønnet for å holde befolkningen trygg, ikke for å barnepasse slanger.

Lenke til kommentar
Den artikkelen var bare teit. Den personen fra "dyrevernsalliansen" spesielt. Allmennkunnskap hvordan en buorm ser ut? Jeg er 22 år gammel og har aldri sett en eneste buorm. Tror ikke det finnes på våre trakter engang. Og det skjer jo av og til at ulovlig innførte reptiler stikker av, og de kan jo være farlig. At politiet knertet slangen fordi familien i huset var engstelig, ser jeg ikke noe galt med. De er tross alt lønnet for å holde befolkningen trygg, ikke for å barnepasse slanger.

Ja, den hadde sikkert hoppet i strupen på dem.

 

 

En veterinær fra Mattilsynet ble tilkalt til boligen, men før hun kom frem ringte politiet og fortalte at de hadde gjort kort prosess og slått ihjel slangen med en av politiets langkøller

 

Hva med å vente et par min.?

 

 

Skammelig :nei:

Lenke til kommentar
Den artikkelen var bare teit. Den personen fra "dyrevernsalliansen" spesielt. Allmennkunnskap hvordan en buorm ser ut? Jeg er 22 år gammel og har aldri sett en eneste buorm.

:eek: Ikke?

 

Kom deg ut i skogen, mann. Jeg ville med en gang ha sett at den slangen var harmløs.

Hehe ;)

Har sett min del av hoggorm og andre kryp, men aldri noen buorm. Som sagt så vet jeg ikke hvor i landet den holder til..

Lenke til kommentar
Den artikkelen var bare teit. Den personen fra "dyrevernsalliansen" spesielt. Allmennkunnskap hvordan en buorm ser ut? Jeg er 22 år gammel og har aldri sett en eneste buorm.

:eek: Ikke?

 

Kom deg ut i skogen, mann. Jeg ville med en gang ha sett at den slangen var harmløs.

Hehe ;)

Har sett min del av hoggorm og andre kryp, men aldri noen buorm. Som sagt så vet jeg ikke hvor i landet den holder til..

Stålorm, buorm, hoggorm og hudorm er de ormene jeg har sett (sikkert flere også), men jeg skulle gjerne ha sett gravorm også (Graveworm på engelsk :p )

Lenke til kommentar

better safe than sorry.

 

 

når man ikke vet hva for slange man har med å gjøre, er det folkevett å gå utifra at den er farlig inntil det motsatte er bevist. personlig har jeg aldri sett en eneste slange, eller noe som helst annet giftig for den del, så jeg hadde nok gjort noe lignende selv. bare at jeg hadde brukt skarpt skyts.

Lenke til kommentar

et krypdyr er et krypdyr right?

 

Syntes det er litt ironisk at folk sitter her og sier: "stakkars lille ting" når de sitter og nyter kyllingvinger eller koteletter :p

 

Jeg har heller ikke sett en bueorm... Har sett en hoggorm når jeg var liten thou... vi tok katta til en av oss og lot den leke med den.

 

De rykket mannsterkt ut med tre politifolk, utstyrt med skjold, stort mot og langkøller
Lenke til kommentar

Synes ikke denne var morsom jeg......

1: Hadde jeg funnet en slange etellerannet sted i nærheten meg hadde jeg knust den med tastaturet.... :whistle:

2: Politiet kan jo slå faenskapen ut av denne slangen for min del.

De vil jo skyte på en som f.eks putter hånda i lommen under en politiaksjon.

Det er ikke politiets jobb å vite alle mulige reptiler og ka de er forno vell!

Kan du fortelle meg gjennomsnittshastigheten på en svale hvis den reiser mellom oslo og bergen?

3: Stakkar slange ^^.....Igjen...bryr meg og resten av verden lite

 

 

Ser allikavell det at politiet ikke burde hatt så hastverk da, men igjen, de har en jobb å gjøre

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...