Gå til innhold

Stemme opptaks program?


Haygon

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg leter etter et forhåpentligvis gratis stemmeopptaksprogram som tar opp lyd fra mikrofon. Jeg har letet litt selv og funnet mange programmer som gjør ganske mye det samme. Enten så har de ganske lite funksjoner, eller rett å slett for mye å kompliserte , ellers så må man betale, etc. Jeg vet Windows har noe slikt innebygd men jeg synes det er litt for simpelt.

 

Det må være lett å bruke, lett å skru av og på med tastetrykk og helst ha indikasjon om det er på eller av hvis man er i spill eller noe. helst gratis og det ville vært kjekt med noen form for støyreduksjon eller

 

Ideal funksjonen jeg kunne ha tenkt meg er vel noe i retning av stemmeaktivert opptak. Noe slik som at når opptaket går eller det er " aktivert", tar den bare opp stemmen min når jeg faktisk sier noe slik at bakgrunnsstøy ikke blir med når jeg ikke snakker. (Steam voice chat kan være et eksempel) Vært kjekt om alt dette samles i en fil med skikkelig lengde i forhold til tid når man stopper opptaket eller " deaktiverer" det igjen.

 

Har tenkt å bruke det til Let's plays og har en CPU vifte som bråker bittelitt så det ville vært kjekt å få fjernet litt bakgrunns støy og gjør det litt enklere så jeg ikke trenger å sitte å redigere lydsporet så tungt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...