Gå til innhold

Hakking på ps4 og xbox one


mango123

Anbefalte innlegg

Samsung tv'r pleier å ha spillmodus gjemt i menyen hvor en ikke ville tro den var. Så om tv ikke er 5-7 år gammelt så burde det være der.

 

Men om det hakker konstant som du sier så er det nok et ana problem. Da ville jeg tatt med med PS4 til noen andre for å prøve. Da vet du om det er konsollen din eller tv. Evnt receiver om du går via den. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Nevnte ikke bare just cause 3, også gta 5

 

Om det føles uresponsivt i GTA5 så kan det som nevnt være at du må sette TV i spillmodus. Igjen, hvilke TV har du? Så kanskje jeg kan finne ut hvor du skal gå i menyene for å aktivere dette om du ikke prøver å finne ut av det selv. Ved å fks se i bruksanvisningen ti

Tven jeg har har ikke spillmodus. Men det er en veldig bra tv. En samsung 55 tommer. Koster 15k. Så burde ikke være noen problemer med den
Samsung-TV-ene har litt input lag (sikkert fordi de behandler og forbedrer bildet). Som de andre sier, spillmodus ligger godt gjemt :p
Lenke til kommentar

Når trådstarter ikke kan navngi tven, eller forklare hvilken type lag det er snakk om, så er det vel bare å gi opp først som sist.

Det er vel bare å gi opp når du ikke ser gjennom hele tråden etter hva jeg har skrevet hvor jeg har nevnt hva slags hakking det er!

Endret av mango123
Lenke til kommentar

Min Samsung-TV har game mode under:

 

Meny- System - Generelt - Spillmodus - På

Jeg fant det, men et eksempel på hvor det hakker er i interfacen. Når jeg beveger analogstikken fra side til side henger bilde veldig etter. På noen spill også så hakker det. Ikke online spill, men offline

Lenke til kommentar

Det du beskriver høres ut som input-lag. Kan fremprovosere det på Samsungen i stua om ønskelig. Uten spillmodus aktivert + alt dette jåleriet av bilde forbedringer aktivert er det klin umulig å spille. 

Har alle asus monitorer eller bare brae monitorer generelt spillmodus på instillinger?

Lenke til kommentar

Det er jævlig mange samsung tv'er..hvilken modell? Du gjør  det ikke lett for oss å hjelpe med slike diffuse svar.

Det finnes også mange asus monitorer. En PC-skjerm fra Asus er jo laget for formålet nærmest så den bør greie spilling ut av esken...men det ligger sikkert noen jåleri modus på disse også som egner seg mindre for spilling ja..

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Mange modeller av Samsung og noen av dem er helt ubrukelig til konsoll spilling. (input lag)
At en tv er dyr kan i mange tilfeller bety at den er enda mindre egnet til å spille på. (enda mere bilde behandlings funksjoner osv)
Har selv en 2-3 år gammel Samsung (H7005) og den er ubrukelig til mp online spill som Battlefield og Call Of Duty.
Derfor har jeg også en eldre Sony LCD til spilling

 

Edit:
Har trådstarter nettopp kjøpt ny tv?
Eller er den gammel og den har funket til konsoll tidligere uten hakking?
Uansett så ville jeg.....som nevnt av andre.....teste på en annen tv.
I og med at både ps4 og One lagger så er det samsungen som er problemet

Endret av Blu-Boss
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...