Gå til innhold

Betalingssystem til ipad.


ParPefy

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvor dette kan passe, men ser at noen har postet om izettle under denne kategorien før.

 

Dette spørsmålet er for min far.

Han har startet for seg selv og bruker pdd izettle på ipad men tilhørende kortleser.

Det han får inn via kort betaling per mnd er fra 65-85000

 

Som sikkert flere vet tar izettle en ganske stor del av kortbetalingen til seg selv. Avhendig av hvor mye man omsetter for per mnd. Sist mnd var dette 2.15%.

 

Så har spørsmålet dukket opp om han skal bytte til en annen løsning. Snakker da om en betalingsterminal med påfølgende system.

Jeg har enda ikke funnet en side på google som på en enkel måte kan si meg hvor mye det vil koste.

 

Det han da trenger er vel

Betalingsterminal via fiber / kjøpe / leie

kassasystem som helst passer til ipad. Jo enklere jo bedre. Izettle sitt system er jo meget enkelt i bruk.

Betalingsavtaler med bank?

Banken tar vel også noen gebyrer ved kortbetaling?

kanskje noe annet også?

 

Noen som driver for seg selv og kjører en enkel "bank" løsning? Eller andre som har idee om hvor mye dette vil koste.  

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet at iZettle er mest passende for mikrobedrifter med omsetning på 15-20k

Dersom din far ønsker å gå ned i kostnader (baser på omsetning) vil jeg anbefale og sette opp en terminal med bankaxeptavtale, da blir transaksjongebyr på kun 15 øre ish.

 

For øyeblikket har Bambora den billigste leieavtalen på 299,- per måned (+ 150,- med bankaxeptavtale).

De setter også opp en kortinnløseravtale slik at man kan ta imot mastercard og visa som ikke er bankaxept.

 

Fant denne linken:

http://no.mobiletransaction.org/bambora-one/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...