Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil ikke på hyttetur


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg skal på hyttetur neste helg med faren min og noen venner av ham. Alle som skal er skikkelig jakt / turgåer freaks - jeg er nøyaktig omvendt.

 

Faren min gleder seg og vil virkelig ha meg med. Men innerst inne, vil jeg ikke. Absolutt ikke.

 

Hva skal jeg si?

 

Vurderer å spille syk fra onsdag av, så jeg slipper hytteturen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har to val:

 

1) Bli motvillig med og prøv å gjer det beste ut av det!

2) Fortel faren din at du ikkje vil vere med. Si at du ikkje har interesse av å jakte eller gå tur. Om det ikkje hjelp, kan du også forklare for han at du ikkje synest det er gøy å vere på hytta med berre voksne, at du eigentleg ønskjer å finne på noko med vennar eller slikt.

 

Forresten, eg trur denne er feilposta.

Endret av Crash
Lenke til kommentar

Hvis du har vært på denne hytta med disse folkene før så ville jeg sagt fra til din far om hvordan du hadde det sist og at du ikke ønsker dette, men hvis du ikke har vært der før med disse folkene, så ville jeg ha gitt det en sjans. Alltids en mulighet for at det er bedre enn du frykter.

Eller du kan si at du ikke har spesielt lyst, men at du håper dere får det bedre enn du forventer. Det kan jo alltids skje. Hvis ikke så vil kanskje din far ha større forståelse for at du ikke har lyst å være med neste gang.

 

Eventuelt foreslå en at en av dine venner kan bli med. Kanskje noen av dem ville digge en sånn tur.

 

Personlig er ikke jeg heller noe fjell og hytte person, men en skjelden gang liver opp litt i verdagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...