Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes dere om menn som stikker fra barna sine?


Gjest Guest_Melissa_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Melissa_*

Hva synes dere om menn som stikker i fra barna sine?

 

Foreks.... menn som er gifte, er utro, gjør elskerinnen gravid, og så stikker han tilbake til kona, og nekter på seg ansvaret for barnet sitt, og vil overhodet ikke ha noe med ungen å gjøre... Hva synes dere om sånne typer?

 

Vet om en som tilsto utroskapet sitt, og kona visste om ungen også... Men han valgte henne sa han, og nektet å ha noe med ungen å gjøre.... Hva synes dere om dette? Skjønner dere fyren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva synes dere om menn som stikker i fra barna sine?

 

Foreks.... menn som er gifte, er utro, gjør elskerinnen gravid, og så stikker han tilbake til kona, og nekter på seg ansvaret for barnet sitt, og vil overhodet ikke ha noe med ungen å gjøre... Hva synes dere om sånne typer?

 

Vet om en som tilsto utroskapet sitt, og kona visste om ungen også... Men han valgte henne sa han, og nektet å ha noe med ungen å gjøre.... Hva synes dere om dette? Skjønner dere fyren?

 

Er jo like mye hennes feil -_-

Lenke til kommentar

Eg er sonen i nøyaktig den situasjonen du beskriver.

Eg har aldri møtt faren min, har bare sett eit bilete av han.

Så vidt eg veit bur han ikkje spesielt langt unna meg, 15 min med bil tenkjer eg.

 

Eg tenkjer stort sett ikkje noko på det, men eg synast han burde tatt seg til til å treffe meg, litt peng hadde også vore greit.

Lenke til kommentar

it takes 2 too make a baby...

 

mannen lager deigen på 2minuter damen baker den i 9 måneder..

 

begge to burde ha like mye ansvar..

 

men tilbak til topic..

 

den situvasjonen du beskriver er forferdelig ... tenker ikke på den voksne damen som

valgte og få ungen selv om hun viste at mannen var gift...

det er ungen som er offeret her !.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...