Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

 

X

 

Hvis dette er noe du virkelig overveier å gjøre, søk hjelp! F.eks kan du ringe Mental Helse (116 123) eller Kirkens SOS (815 33 300). Jeg kan også prate med deg, og det sikkert flere her som kan det.

 

Skal til legen nå kl 14:00 før jeg prøver noe annet, dette er IKKE en spøk.

Selvom brukern min heter James Bond så er depresjon noe jeg har snakket med en herfra tidligere fra tråden og han sa han var 110% sikker på at jeg slet med det.................................................

Endret av Malvado
Quotet post som har blitt skjult.
Lenke til kommentar

Bra James Bond.

Årsaken til at man har tunge tanker kan være av forskjellig art ,noen ganger er det fordi man har et medisinsk grunnlag ( hormonelt , ernærings feil , indre sykdommer ) andre ganger er det på grunn av problematikk som har hopet seg igjennom livet og gjør at hjernen blir overbelastet og man søker den enkleste veien ut for å slippe "tankene"

 

Personlig var jeg svært nære å miste livet i 2010 når jeg ble operert for en stor hjernesvulst , heldigvis gikk det bra men man får mye å tenke på og ikke minst mye å bekymre seg for. Det som trolig har hjulpet meg er at jeg tar en dag av gangen (litt mer nå ) og prøver å fokusere på det positive ,har jeg en svært dårlig dag prøver jeg å skape noe positivt og jobber med et problem av gangen.

 

For å si det sånn så har jeg selv lært etter dette at man kan snu det meste her i livet men da må man gå inn for det selv og at dette er som regel det vanskeligste.

 

Minner deg uansett på Kirkens SOS : 815 33 300

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...