Gå til innhold

Katten bet hull i fiskematen... kan det være farlig for katten?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Absolutt ikke farglig, alger er planter og det er omtrent som om katten skulle spise salat - noe min katt gjør av og til. Jeg spiser foresten en Kinesisk snacks laget av tørkede sjøalger som er ganske god.

 

Men gi heller pus litt salat, det er godt med litt variasjon i kosten.

Lenke til kommentar

Salat til et karnivort dyr? Høres ikke riktig ut for meg!

 

Karnivort tilogmed!? :p

 

Kjøttetende dyr får i seg det de trenger av plantemat når de spiser innmaten til byttedyrene sine, som spiser 'salat', det er del av en naturlig variert diet. Katter spiser også gress av helt andre grunner, men det er helt vanlig for katter å tygge i seg lange gressstrå.

Lenke til kommentar

fiske mat består bare av fiskeproteiner uansett. ikke farlig

 

Jeg er redd det ikke alltid gjør det, en del fiske mat består av storfeproteiner som små fisk ikke er istand til å fordøye. Du for også kjøpe fryst oksehjerte til de fiskene som trenger denne dieten for å øke veksten, men det er ikke alle som skal ha det.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...