Gå til innhold

E3 2016 Pressekonferanser - Tidsplan og generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ooops, trodde ikke E3 startet før i morra? Bra jeg sjekket tidspunktet. Er bare usle to timer til det hele starter, og har fri i morra, så får med meg Bethesda i natt også. [klipp]

Lucky you!

 

Er det noen som vet om det finnes en "vekk meg hvis TESVI annonseres" app? ;)

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Ifølge IGN er Bethesda seks timer etter EA, dvs klokken fire i natt.

 

EDIT: BioWare er på nå, og snakker om ME: Andromeda. :D ME: Andromeda bruker Frostbyte engine, og blir logisk nok større og har mer frihet enn før. Denne gangen er menneskene de fremmede. Vet lite om historien, men traileren slutter med en kvinnelig Shepard som våkner opp i et (tomt?) romskip. Minner meg en del om Farscape, der en fyr fløy tvers over universet med et uhell og måtte finne en vei tilbake. (men det er bare spekulasjon.) Gleder meg.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Ah, skjønner. Ikke noe stort tap, med andre ord. Serien begynte å bli seriøst kjedelig, men tok seg opp med Black Flag og Syndicate. :)

 

Kjedelig konferanse ellers. Bra med litt mer info om Mass Effect: Andromeda, men ellers var det lite. Fikk jo ikke engang vite mer om noen av Star Wars spillene de skrøt av, annet enn at de bekreftet at SW: Battlefront 2 er under utvikling. Men det visste vi jo fra før.

 

For den saks skyld er det vel positivt at hun nå er ansvarlig for Star Wars-spill? :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Ah, skjønner. Ikke noe stort tap, med andre ord. Serien begynte å bli seriøst kjedelig, men tok seg opp med Black Flag og Syndicate. :) 

[klipp]

For den saks skyld er det vel positivt at hun nå er ansvarlig for Star Wars-spill? :)

Uenig i det. :) AC1 sin setting passer serien best og det var den tittelen som var groundbreaking. Så har jo spillene blitt mer polert etterhvert selvsagt. Hun virker til å være en smart person.

 

Jeg har liksom aldri vært så interessert i Star Wars spill. Så tenker jeg at det er nok av folk som driver med den franchise'n

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...