Gå til innhold

E3 2016 Pressekonferanser - Tidsplan og generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Vil faktisk heller ha en oppfølger til Canis Canem Edit/Bully kontra en oppfølger til Red Dead, så jeg håper at jeg blir motbevist. Går rykter om at de skal vise noe på E3, om det da er Agent, Red Dead 3, Max Payne 4, Table tennis 2, LA Noire oppfølger eller da det som aldri kommer til å skje, 'Bully 2' får tiden vise. 

 

Edit: Her er en liste over tilgjengelige streamer for konferansene på ett sted. http://www.polygon.com/e3/2016/5/26/11787926/e3-2016-live-stream-schedule 

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bethesda skal ifølge ryktene vise dette.

 

Wolfenstein 2 Godt mulig. Er en stund siden forrige, og det var jo bare en liten "expansion". 

Evil Within 2 Kanskje... Er kanskje for tidlig, men vi får håpe. Var ikke begeistret for det første, men det hadde potensiale.

Prey 2 (Re-reveal) Tvilsomt. Har vært dødt for lenge. Det må i så fall være et helt nytt Prey 2, og ikke bare det gamle gravd frem igjen.

Skyrim Remastered Håper ikke det. Vil heller ha en Morrowind remake.

Dishonered 2 Garantert.

 

+ Visstnok nytt Fallout 4-DLC På E3? Kan hende, men tviler litt.

Lenke til kommentar

Veldig rar sitering. :p

 

Ingenting av dette virker tullete uansett. At Bethseda bruker et par minutter til å forklare mer av hva som kommer av DLC til Fallout 4 (hvis det ikke kommer på en annen konferanse) er heller ikke umulig, når de har en slik mulighet som dette. Men godt mulig dette er noe de skipper ja, men du vet ikke, for har snakket om mindre på E3 før...

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Tenkte bare å prøve noe nytt. :p

 

E3 er rimelig stort, så de har dårlig tid på seg. Synes bar det er rart de da kaster bort tid på DLC. Fall Harbor er jo en av de største DLCene de har laget, så hvorfor ventet de ikke til etter E3 med den? Tenk om de hadde stått på scenen og snakket om den, skrytt den opp i skyene og "it's being released... right now!" Da hadde nok en del folk jublet. I stedet skryter de av DLC som er mindre, kjedeligere og kommer om noen uker? Skuffa. :p

Lenke til kommentar

Interessant lite. Er bare noen ting jeg stusser over.

 

- Final Fantasy XIV: Heavensward? Det er jo den forrige expansionen? Vil tro de heller annonserer en ny.

 

- Just Cause 3: Land Mech DLC - den er ute nå? Er det ikke bedre å vise frem litt fra neste DLC?

 

- Crash Bandicoot - lover bra, men det ville ha vært logisk om de først ga ut de gamle på PS4, for å friske opp minnet til folk, og introdusere serien til nye fans. Men kanskje de venter med det for å ikke spolere avsløringen.

 

- Resident Evil 7 og RE2 Remake er nevnt, men ikke Umbrella Corps?

 

Ellers er det mye bra på den listen. Styx 2 kan bli interessant. Ante ikke at de drev med mer sånt. Samme med Shadows of Mordor 2. Var ikke helt begeistret for det forrige, men synes det ble for meningsløst. Når jeg drepte en general, offiser eller hva de nå var, ble han bare erstatten med en annen. Men med litt forbedringer her og der kan neste bli mye bedre. :)

Lenke til kommentar

Skal bli morsomt å se om Sony kjører på med samme type møl som de har for vane å gjøre, "spektakulære" indies og "must-have" remasters. Det blir i allefall noe VR, men om det blir så bra på konsoll er jeg sterkt tvilende til. Det nytter ikke med n64-grafikk i en VR-verden for å fange meg, for å si det sånn. Mon tro om de kan komme i nærheten av noe salgbart, som evner å gi VR en dytt i riktig retning.

 

Det er vel egentlig der det mest spennende ligger i dette årets E3, nemlig VR, og om man kan tyde en suksess eller ei utifra fremvisningene. 

 

At Microsoft kommer med det som ryktes en konsoll-oppgradering, er på tide. Og flere funksjoner som skulle vært på plass for år siden, først kommer nå... føler det hele blir litt "too little too late". Men spillene er det viktigste, og jeg er sikker på at MS vil ha bedre core-games enn sin rival. Pluss Holo-lens kanskje? Om det i det hele tatt vil være mer enn en gimmick når det kommer til spill er også vanskelig å si, men jeg heller mot det.

 

Nintendo er en ikke-faktor. Wii U er det verste kjøpet jeg noensinne har gjort. Er sikker på at jeg kunne kjøpt PS3 og vært mer fornøyd... Det sier sitt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig i at Wii U har vært rimelig labre saker, men det interessante er at Nintendo også er fullt klar over det. Både den og 3DS var rimelig elendig i starten, men de klarte å snu trenden med 3DS, og har endt opp med en av de beste og mest populære håndholdte konsollene noensinne. Det viser at de kan ta sjanser og feile, men de kan også klare å snu ting og skape en suksess av feilen. Men det klarte de ikke med Wii U, så hva nå? Jeg er litt skeptisk til NX, men samtidig har Nintendo bevist at de kan sakene sine, så jeg har ikke akkurat gitt dem opp heller. E3 blir neppe interessant siden de ikke vil vise frem NX ennå, men NX i seg selv er meget interessant.

 

MS og Sony kommer nok til å kjøre det vanlige, trygge løpet de alltid gjør. Mye fokus på sportsspill, indiespill og sånt, samt de samme, vanlige titlene de alltid presenterer. Regner ikke med det helt store fra dem. Det blir vel mer Forza, mer Gran Turismo, mer Halo, mer Gears of War, mer ditt, mer datt. ZZzzzz... Samt noen CGI-titler som har et tøft navn og ser bra ut, uten å faktisk vise noe som helst gameplay, release dato eller sjanger. Og folk blir hypet, så klart. Årets spill dette her. CGI-traileren var jo bra. :p

 

Ser også at det ikke er en egen PC-konferanse denne gangen? Her snakker vi å lære fra feilene sine. :p Den konferansen i fjor var noe av det kjedeligste jeg har sett på E3 noensinne.

 

EDIT: PC-konferansen er mellom MS og Ubisoft.

 

http://www.ign.com/wikis/e3/E3_2016_Live_Streams_and_Press_Conferences

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Watch underslash Dogs 2.

 

Et spill jeg skipper etter 1`ern, mulig tilbudsbunken (men min backlogg med spill går nesten aldri over uansett). 

For så vidt enig der, men la meg nevne noen spill først. Assassin's Creed 2, Bioshock 2, Mass Effect 2, Uncharted 2, Portal 2, Super Mario World 2: Yoshi's Island og Fable 2. Ser du en sammenheng der? :)

 

Svar: Alle er det andre spillet i serien, og alle er suverent bedre enn det første. Så hvilken liste vil WatchDogs 2 havne i? Enda et spill en gørrkjedelig serie, eller i listen der de fikk det rett andre gang? Jeg håper den siste listen. Likte Watch Dogs 1 ganske mye, men det var mye tregt der også. Hovedpersonen var kjedelig, historien kjedelig og hackingen tvilsom. Men får de dette bedre til i neste kan det bli stort, og jeg vet de har en ny hovedperson, ny by, ny historie og nytt hackingsystem. Så hvem vet? For alt vi vet kan du sitte til jul og se tilbake på denne tråden, og ikke ane hvorfor du ikke ville gi Watch Dogs 2 en sjanse. Eller jeg sitter og ser på denne tråden og klør meg i hodet, og ikke aner hva jeg tenkte på. :p

Lenke til kommentar

Titanfall 2 kommer 28. oktober (en uke etter BF1 og en uke før COD: Infinity Warfare). 

 

6 nye titans i spillet. SP Campaign med mulighet for å spille offline er med i spillet.

 

 

 

 

 

 

Haha, dette ble lekket fordi EA hadde generalprøver i forkant av nattas pressekonferanse. 

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mer info fra Telltale Games sitt Batman

 

1eee0521-3977-45fe-b992-009bf7d67077.jpg

 

 

Due for release this summer, the game stars Troy Baker as Bruce Wayne, Travis Willingham as Harvey Dent, Erin Yvette as Vicki Vale, Enn Reitel as Alfred Pennyworth, Murphy Guyer as Lieutenant James Gordon, Richard McGonagle as Carmine Falcone, and Laura Bailey as Selina Kyle.

 

“We’ve been hard at work at Telltale creating an all-new iteration of the iconic Batman story that puts players in the suit of billionaire Bruce Wayne, just as much as it will put them behind the mask, deciding how to carefully navigate a complex drama, rich with action, crime, corruption, and villainy lurking around every corner of Gotham City,” said Kevin Bruner, CEO of Telltale Games.

“The complex life and fractured psyche of Bruce Wayne has lent itself to becoming a bold evolution of the signature ‘Telltale’ role-playing experience, and we couldn’t be more excited as we prepare to debut the series to players across the world this summer.”

 

 

416795eb-98c5-470b-b44a-3a5d934e7ff6.jpg

 

98f3be28-a603-49aa-8bce-dd42bd6bd7bb.jpg

 

http://www.vg247.com/2016/06/12/batman-the-telltale-series-first-screens-cast-details-more/

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...