Gå til innhold

E3 2016 Pressekonferanser - Tidsplan og generell diskusjon


Anbefalte innlegg

e3-logo.png

Da er det snart duket for en ny runde med E3 Pressekonferanser, tenkte å lage en liten generell diskusjons tråd hvor vi løst kan diskutere de forskjellige konferansene. Her er en liten tabell oversikt over de forskjellige, når de er og hvor de kan streams.
 
Selv vil jeg prøve å få oppdatert streams når det kommer frem, men vil også legge inn tips folk poster i her i tråden. Om jeg skulle ha gjort feil med min omregning av tidssoner på når det starter, kom gjerne med tilbakemaling.

[table]
Pressekonferanse
Klokkeslett og dato
Stream(s)

Electronic ArtsSøndag 12. juni, kl 22:00ea.com, twitch
BethesdaMandag 13. juni, kl 04:00twitch
MicrosoftMandag 13. juni, Kl 18:30twitch
UbisoftMandag 13. juni, Kl 22:00ubisoft.com, twitch
SonyTirsdag 14. juni, Kl 03.00twitch
Nintendo (Online event)Tirsdag 14. juni, Kl 18:00twitch
[/table]

Note:
PCgamer skal også ha sitt PC Gaming show, det starter Mandag 13. Juni, kl 19.30.
 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
Personlig må jeg si at jeg gleder meg aller mest til Bethesda sin, selv om det nok ikke blir så mye Fallout relatert i år (lov å håpe    :p)     :D Skal vært fall bli digg å sette seg i sofaen med en kall øl og se på konferansene     :fun: Endret av Sakiko
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Tommx, se der ja. Alt begynner vel mandag for oss? Siden der står slik på hjemmesiden til E3:

EA Press Conference JUN 12  5:30PM
Bethesda Press Conference - JUN 12  5:48PM
All times in PDT
 
Da blir vel det mandag 13. juni 02:30 og 02:48?
 
Angående nintendo, så tok jeg de med i listen siden de står under "E3 Press Conferences" på hjemme siden til E3.
 
Edit; Ser nå at første siden til "E3" går egentlig til gamespot, og de har vist ikke klart å skrive en skikkelig tidsplan. Oppdaterer tabellen nå.
Endret av Sakiko
Lenke til kommentar

Og nintendo skal ikke ha noe, bare vise frem Zelda

De skal i hovesak bare vise frem Zelda, ja. Men det betyr ikke nødvendigvis at de ikke vil gjøre andre ting også. Vi vet Zelda vil komme til NX også, så det er jo en mulighet at de forklarer litt hvordan det vil fungere der, hva forskjellene blir osv, og dermed gi oss mer informasjon om nettopp NX. Det er også vanlig at noen selskaper livestreamer spill og kommer med noen nyheter. Gazillion livestreamer for eksempel Marvel Heroes ganske ofte, og de nevner nye ting i disse livestreamene. For Nintendo kan det være så enkelt som at de livestreamer Zelda Wii U, men samtidig kommer med en liten kommentar om at de "selvsagt jobber med neste 3D Mario" og sånt. :)

 

Gleder meg for øvrig mest til MS og Sony. Forventer ikke det helt store fra de andre. Bethesda har nylig(ish) kommet med Fallout 4 og Doom, og vi vet Dishonored 2 er underveis. Hva mer er det å vente fra den kanten i nærmeste fremtid? Elder Scrolls 6? Selv om de skulle annonsere det vet jeg ikke helt om jeg bryr meg. Ble alt for skuffet over Oblivion og Skyrim. 

 

Battlefield ONE.   :ph34r:

Er de et nytt Battlefield, eller bare en HD-remake? Eller Battlefield i WW1? Har bare hørt navnet, men høres ut som en reboot.

Endret av Schreiber
  • Liker 1
Lenke til kommentar

[klipp]Hva mer er det å vente fra den kanten i nærmeste fremtid? Elder Scrolls 6? Selv om de skulle annonsere det vet jeg ikke helt om jeg bryr meg. Ble alt for skuffet over Oblivion og Skyrim.

:hrm: mumle.. mumle...

 

:D *TES-lojalist brøyter seg frem til BGS' virtuelle scene*

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Ikke for å dra dette inn i en Elder Scrolls-diskusjon, men jeg følte Skyrim som en enorm, vakker og tom verden, der absolutt ingenting vi gjør har noe å si. Klassen vi valgte har heller ingenting å si. Å crafte armor er sterkt redusert fra tidligere spill, og vi kan ikke engang lage magi selv nå. Vi har ikke engang en "Elder Scrolls verden" i Skyrim, men tvilsom vikinge-fantasy der de eneste unike ES spiller-rasene (Khajiit og Argonian) knapt er å finne noe sted. Så ja, ble sterkt skuffet. :) Men for all del, TES6 kan i teorien bli bedre. I teorien. De må bare våge å gå tilbake til rollespillrøttene, og slutte å lage GTA: Tamriel. :)

Endret av Schreiber
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Og nintendo skal ikke ha noe, bare vise frem Zelda

De skal i hovesak bare vise frem Zelda, ja. Men det betyr ikke nødvendigvis at de ikke vil gjøre andre ting også. Vi vet Zelda vil komme til NX også, så det er jo en mulighet at de forklarer litt hvordan det vil fungere der, hva forskjellene blir osv, og dermed gi oss mer informasjon om nettopp NX. Det er også vanlig at noen selskaper livestreamer spill og kommer med noen nyheter. Gazillion livestreamer for eksempel Marvel Heroes ganske ofte, og de nevner nye ting i disse livestreamene. For Nintendo kan det være så enkelt som at de livestreamer Zelda Wii U, men samtidig kommer med en liten kommentar om at de "selvsagt jobber med neste 3D Mario" og sånt. :)

 

Gleder meg for øvrig mest til MS og Sony. Forventer ikke det helt store fra de andre. Bethesda har nylig(ish) kommet med Fallout 4 og Doom, og vi vet Dishonored 2 er underveis. Hva mer er det å vente fra den kanten i nærmeste fremtid? Elder Scrolls 6? Selv om de skulle annonsere det vet jeg ikke helt om jeg bryr meg. Ble alt for skuffet over Oblivion og Skyrim. 

 

Battlefield ONE.   :ph34r:

Er de et nytt Battlefield, eller bare en HD-remake? Eller Battlefield i WW1? Har bare hørt navnet, men høres ut som en reboot.

 

Det er Battlefield satt under første verdenskrig ja. ON topic så gleder jeg meg til Ea sin  hvor de forhåpentligvis endelig viser gameplay fra Mass Effect Andromeda. BEthesda, Ubisoft, Microsoft og Sony og Nintendo.

Lenke til kommentar

Skal Rockstar ha en konferanse? Isåfall håper jeg på Red Dead Redemption 2 og Gta 6

Neeeeii, de skal ikke det. Mulig de kommer på noen andres konferanse, kan være hos Sony, Microsoft eller at de bare slipper en trailer i E3 sirkuset. 

Red Dead 3 er uansett ganske så nærme liker jeg å tro. Angående GTA 6, ville ikke holdt pusten om jeg var deg, mulig vi får en om 3-4 år. 

 

Edit: Ville bare dele denne, viser nøyaktig resterende tid til de diverse konferansene.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1229281

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Blir nok å se rubbel å bit i år også. Er veldig spent på både Microsoft og Sony i år med tanke på rykter om kraftigere maskiner og ikke minst VR.

Veldig spent på hvordan Sony og Microsoft håndterer fremvisning av nåværende generasjon spill opp mot 'neste' generasjons spill. Blir jo et klart skille på det visuelle, samtidig blir det spennende å høre hvordan de skal selge produktene sine, og hvorfor vi forbrukere trenger dem.

Veldig spent på årets E3 altså :) 

Lenke til kommentar

Hadde ikke hatt noe imot Red Dead Redemption 2, men glem ikke at det også har vært veldig mange rykter om Bully 2. Vil tro et av de annonseres rimelig snart, men hvilket? GTA6 tror jeg nok ikke vi får med det første. De jobber nok for mye med GTA Online for tiden. Mulig de heller vil lage et "ekte" GTA Online først. :)

Lenke til kommentar

Hadde ikke hatt noe imot Red Dead Redemption 2, men glem ikke at det også har vært veldig mange rykter om Bully 2. Vil tro et av de annonseres rimelig snart, men hvilket? GTA6 tror jeg nok ikke vi får med det første. De jobber nok for mye med GTA Online for tiden. Mulig de heller vil lage et "ekte" GTA Online først. :)

Shawn Lee har tidligere sagt at han har vært involvert i noe musikk hos Rockstar, mener å huske at det var Bully relatert. Jeg har veldig lyst på en oppfølger, mener Bully er undervurdert perle fra Rockstar, men spillet solgte ikke etter forventningene dermed tviler jeg på at det noen gang kommer til å skje. 

Lenke til kommentar

Veldig spent på hvordan Sony og Microsoft håndterer fremvisning av nåværende generasjon spill opp mot 'neste' generasjons spill. Blir jo et klart skille på det visuelle, samtidig blir det spennende å høre hvordan de skal selge produktene sine, og hvorfor vi forbrukere trenger dem.

ir nok å se rubbel å bit i år også. Er veldig spent på både Microsoft og Sony i år med tanke på rykter om kraftigere maskiner og ikke minst VR.

Veldig spent på årets E3 altså :)

 

 

Ja det skal bli interessant å se hvordan dem velger å legge det frem. Tror dem må ha tunga rett i munnen for å ikke forvirre og ikke minst irritere endel folk. OM noen av disse ryktene overhode stemmer da.... :D

 

Men ja det blir spennende. Er mest spent på dette og VR for å være helt ærlig. Når det kommer til spill så forventer jeg egentlig bare masse av det samme en har spilt og sett i flere tiår allerede. Men håper jo på noe som får håret til å reise seg på skrotten da...

Lenke til kommentar

For å sitere wikipedia:

 

In July 2012, Rockstar Vancouver was merged into Rockstar Toronto, and the staff was offered to join a different Rockstar studio.[72] In September 2013, Dan Houser said he has many different ideas for a Bully sequel.

 

Nå skal man vel ta wikipedia med en klype salt, men Bully 2 er nok ikke helt utelukket. Glem heller at vi fikk en remastered version kalt Bully: Scholarship Edition på Wii og XB360, samt en release på PS4 (!) av alle ting. Ikke helt ny versjon, så klart, men bra nok. Bully er nok ikke dødt. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...