Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

fjerne hår på bryste uten og få priker og kviser?


rsagneskar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Støtter hva han over meg sier. Har du problemer med kviser/inngrodd hår etter barbering funker hårfjerning spray meget bra.

 

Jeg hadde bare problemer med i starten. Etterhvert som jeg barberte ble det mer og mer vant til det så det ut som. Men med hårfjerning blir det helt smooth, og jeg føler at det gir et mer langvarig resultat :)

Lenke til kommentar

åååh, takk:) får jeg kjøpt hår fjerningskrem på H&M eller noe sånt?=)

 

Hvor lang tid tar de før håran begynder og komme ut igjen da?=) blir de sånne skjegg hår da?

 

 

 

eller hva med og bruke de der smørgene som fjerner nuppene rett etter jeg har brukt epelatoren? =)

Lenke til kommentar

Fikk inngrodde haar med barberhoevel, haarfjerningskrem, voks og tape.. fant loesningen min ble rett og slett en trimmemaskin som kan ta veldig korte haar. babybliss er jo greia da.. men ikke kjoep den billigste, selv om det kansje gaar.. saa er det vanskeligere enn forhold til en eller to modeller over.. bedre blir det ogsaa

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

hei

 

er gutt 17 og har ganske så mye hårvoks for min alder, og pleier barbere dem vekk, men blir bare enda mer hår av det, også pleier jeg også og bruke en eppelator, men da får jeg sykt mye kviser, hva kan jeg gjør for og ikke få så mye kviser med og fjerne håran? =)

 

Hva med å fjerne hårene permanent med laser?

 

3-4 behandlinger er nok til å bli kvitt problemet for resten av livet. Les mer her : Permanent hårfjerning med laser

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Ja, hår på "brøstet" er jo noe av det mest mandige som finnes. Men kanskje TS er homo, og spiller den feminine delen i forholdet. Det er selvfølgelig helt greit, selv om det like selvfølgelig ikke er helt normalt. ;)

 

Dette bør du forklare litt nærmere. Det er nesten så man tror at du ikke verken liker eller synes det er helt normalt med homoseksuelle mennesker, og særlig ikke de som er feminine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du må nesten forklare hvorfor jeg må forklare det. Må jeg like alle homofile, eller er det greit at jeg ikke liker homofile drittsekker, slik jeg heller ikke liker heterofile drittsekker? Må jeg like analsex, eller er det greit at jeg har andre preferanser enn deg? Kan jeg få lov til å si hva jeg liker og ikke liker, eller må jeg holde det for meg selv, fordi mennesker som liker noe annet kan bli såret av det?

 

Når ble det en menneskerett å bli inkludert i den sekken vi kaller "normal"? Kan jeg få høre deg si at pedofili er normalt? Det er like mye en seksuell orientering som homofili. Det er også like mye et seksuelt avvik som homofili. Men selv om det ikke var det, vil de føle seg like mye krenket av å ikke bli inkludert i normalen som andre.

 

Jeg liker ikke at andre menn kan ha tanker om å gjøre seksuelle handlinger med meg. Det er en naturlig og normal ting å mislike. Å like det er unormalt.

 

Folk som ser ned på det unormale er intolerante mennesker. Det høres ut som du er blant dem som får ekle tanker når du hører om noe unormalt, og projiserer det du ikke kan stå for over på andre. Det er ikke det at homofili omtales som unormalt som er problemet, men din holdning til det unormale.

 

For min del kan folk få være akkurat så unormal som de er, jeg ser ikke ned på dem av den grunn. Heller ikke pedofile.

Endret av Horten Market
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...