Gå til innhold

Én av mange blåmeiser på fòrplassen ... .


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der var blåmeisen på plass, og det med stil. Ikke mye å klage på, men mulig du kunne klonet vekk den gule stripa bak stjerten. :)

 

Hei, MotoG.

Mange takk for hyggelig, konstruktiv tilbakemelding !

Den "gule stripa" er en kvist, og du har kanskje rett i at bildet kan bli bedre hvis jeg kloner den vekk.

Men jeg er i utgangspunktet ikke tilhenger av å klone vekk elementer som naturlig "hører hjemme" i motivet, selv om det kan gjøre bildet bedre.

Reflekser / flare / ghosting, derimot, har jeg ikke motforestillinger mot å klone vekk.

 

M v h

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Nydelig og velkomponert bilde av denne fargerike krabaten , skarp , meget detaljert og med en fin fargepalett og et fint lys.

Herlig dus bakgrunn er med på å sette prikken over i'en .

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

En av de mange småfugler som sikkert er vel tilfreds med Anderssons forplass, og så poserer den så fint for fotografen !

 

Mvh Ragnar

 

Hei, Ragnar.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding !

Fòrplassen er så absolutt populær, men fotografer og kameraer er av og til noe "herk", og mange av småfuglene reagerer når de oppdager at kameraet peker i den retningen de befinner seg.

Laaaangssoooomme bevegelser er en nødvendighet.

 

M v h

Albert.

Lenke til kommentar

Bra kvalitet på fotojobben også.

Tipper du bruker stativ så detaljert som denne er. Her er det bare å telle dunstrå for den som gidder.

 

Roar

 

Hei, Roar.

Mange takk for hyggelig tilbakemelding !

Ved lukkertider over 1/25o s, blir det ofte(st) håndholdt kamera, men dette bildet er eksponert på 1/160 s, og da har jeg nok brukt stativ.

 

M v h

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...