Gå til innhold

Secret Santa 2008: Gi en julegave til en forumbruker! (VIKTIG BESKJED..!)


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
No byrjar eg å verte lei av å vente.

 

 

 

 

 

Føler meg snytt. forbanna lureri. :mad:

Du må visst vente til super-secret-backup-santa får lønning. Og så får du visst to gaver. Og, nei, jeg er ikke super-secret-backup-santa. Men det sier seg selv at vedkommende ikke kan poste det selv. Da er det ikke super-secret lenger. Jeg fikk bare beskjed om å videreformidle beskjeden.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Han havnet litt mellom to stoler. Det ble litt krøll fordi en hadde trukket seg fra opplegget og så ble ikke det fanget opp. Så var det en superhemmelig santa som tok på seg ansvaret å sende til noen av de som ikke hadde fått men h*n fikk ikke sendt til alle. Så stakkar Torswin sitter med skjegget i postkassa. Hadde jeg ikke vært så blakk som jeg er så hadde jeg sendt han jeg, men krangler med nav for tida.

 

Er det noen som melder seg frivillig til å hjelpe stakkars Torswin ut av postkassa?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Bobbylove gav eg gåve til og skulle få frå, men så viste det seg at han hadde meldt seg ut og det ikkje var snappa opp.

 

Skjegget mitt sit veldig hardt fast :/

Lenke til kommentar

Jula varer jo som sagt helt til påske torswin, alt håp er nok ikke ute. Dessverre ble du et offer for en rekke uheldige omstendigheter som det så fint heter. Bare vær glad ikke folk her er i mafiaen, da disse omstendighetene da hadde inneholdt et hestehode i senga og lyden av en tommygun i hagen.

Lenke til kommentar
Jula varer jo som sagt helt til påske torswin, alt håp er nok ikke ute. Dessverre ble du et offer for en rekke uheldige omstendigheter som det så fint heter. Bare vær glad ikke folk her er i mafiaen, da disse omstendighetene da hadde inneholdt et hestehode i senga og lyden av en tommygun i hagen.
Høres ut som om mafiaen er god på julegaver da. Hvem takker vel nei til ett hestehode og lyden av en tommygun? 8D

 

Edit: Foresten nådde foresten nettopp ett nytt rykte meg om at du har fått gaven din Torswinn. Forhåpentligvis ikke hestehodet og lyden av en tommygun (det står på min ønskeliste til neste jul), og vi vil ha bilder. Eventuelt opptak om det likevel skulle vise seg å være lyden av en tommygun.

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Oi! Eg kom heim frå eit LAN og på pulten min låg det ei pakka. Eg opna henne og fann masse ting :D :D :D

 

Tusen hjarteleg takk, Torgeir :love: <3

Kan eg få spørje kva for kallenamn du gøymer deg bak? *nysgjerrig*

 

Redigert:

post-74596-1236538333_thumb.jpg

post-74596-1236538338_thumb.jpg

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...