Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvor mange barn ønsker dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor mange barn ønsker dere?

 

Jeg har 2 barn, men ønsker meg 1 til.

 

Leste på en meningsmåling på nett, at de fleste kvinner ønsker 3 barn, og de fleste menn ønsker 2 barn.

 

Jeg er kvinne selv, og jeg tror det holder med 2 når en gang jeg skal starte på med den prosessen i livet :p Maks 3..

Synes 4 blir alt for mye, tenker ang biler og sånt :roll:

Lenke til kommentar

Hvis jeg skal ha barn, så vil jeg gjerne ha to. Kjønn spiller ingen rolle. Føler også det er litt viktig å ha et søsken, både når man er barn og når man blir eldre og f. eks foreldrene dør. Selv er jeg hvertfall veldig glad for å ha en bror :)

Så har jeg også lyst til at det ikke skal være mer enn 5 års forskjell på dem, om det er mulig.

Lenke til kommentar

Har tenkt på noe rundt 14, kan jo hove inn grovt på barnebidrag og i tillegg bli rikskjendis.

 

Men fra spøk til revolver så tror jeg 2 er et passe antall. Holder folketallet oppe og øker sjansene for at man får det kjønnet man ønsker. Forøvrig skal begge spille fotball, uansett kjønn.

Lenke til kommentar

Har 1 barn, har ikke lyst på flere nå, det er hovedsaklig pga det ble slutt mellom meg og mamman, det frister ikke å oppleve det igjen. Nå er jo mitt barn fremdeles i barenhagen så mulig man forandrer mening når barnet blir eldre, men akkurat nå er 1 nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...