Gå til innhold

Min første 6'er noensinne


U1ven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer! Vil du ha en kjeks?

 

Bare hvis du tilbyr Oreo :)

 

Haha, nå må du bli prest, de fanget man gjør det best i er det som blir yrket ditt, så du blir prest/imam/shaman/ect.

 

Jeg var god i politikk så jeg skal bli diktator.

 

Ye, var veldig overrasket at RLE var første (og muligens eneste) faget jeg muligens oppnår 6'er med. Forhåpentligvis blir jeg ikke prest :!: :new_woot:

Lenke til kommentar

Å være prest er jo det beste som fins all den sexen du kunne ønske deg med 11 år gammle gutter.

Men det er vist bare viss du blir katolsk prest, blir du protestantisk prest må du takke deg til med å ha sex med voksene damer eller menn, mye kjedeligere.

 

Eventuelt kan du bli en shaman i gammle folke religioner fra førhistorien, da kan du ha sex med dyr.

 

Men uansett hva slags prest du blir, får du masse sex, daglige, time lange økter ofte med 10 eller flere mennesker samtidig.

 

Disse prestene, de liker virklig denne sexen sin. Jeg tror nesten det er eneste grunn til at de ble prester jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Å være prest er jo det beste som fins all den sexen du kunne ønske deg med 11 år gammle gutter.

Men det er vist bare viss du blir katolsk prest, blir du protestantisk prest må du takke deg til med å ha sex med voksene damer eller menn, mye kjedeligere.

 

Eventuelt kan du bli en shaman i gammle folke religioner fra førhistorien, da kan du ha sex med dyr.

 

Men uansett hva slags prest du blir, får du masse sex, daglige, time lange økter ofte med 10 eller flere mennesker samtidig.

 

Disse prestene, de liker virklig denne sexen sin. Jeg tror nesten det er eneste grunn til at de ble prester jeg.

 

Du burde merket dette som spoiler da jeg egentlig ikke ville vite dette...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...