Gå til innhold

CMD komando for å skru av pcen


Anbefalte innlegg

hei hei har egentlig hatt veldig lyst til å ha en program som kan skru av pcen mens jeg er et annet sted...eks på skolen må vi skru av pcen etter at vi har brukt de...men la oss si at jeg rendrer og lagrer en film, å jeg kan ikke være der når den er ferdig, eller det vil si jeg er kanskje ikke der. det hadde vært veldig fint vis det fantes en komando som skrudde av pcen etter ja la oss si 30 min.....

 

fant en som skrur den av etter 30 sec og det er ikke lenge nok for meg

 

Kommando: shutdown -s -f -t 0

tsshutdn 0

 

jess

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er det jeg ikke er sikker på!

 

hadde vært veldig fint om det tok en halv time før pcen skrudde seg av vis du skjønner.

 

 

 

 

det som hadde vært helt konge hadde vært om det gikk and å kjøre det på nettverk. er ikke meningen at jeg skal øderlegge for noen allså

Lenke til kommentar

Tror ikke at det funker med maskiner som har brannmur forresten, men jeg skal teste det ut nå...

 

Edit: Dette brukte jeg og det funka fint; Shutdown -s -t 200 -m 192.168.0.72 (denne siste tallrekken er ikke den samme hos deg)! Jeg vet ikke helt hvilken IP jeg skal bruke når jeg bruker routern min og får IP automatisk, men skal rpøve meg litt frem...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...