Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Det er at jeg ikke har kommet inn på noen linjer ennå jeg er 99er og jeg har fulført første året. 1 inntaket så var jeg 4 på ventelisten og 2 inntaket var jeg på 3 (det er ca 24/2 klasser altså 2 klasser med 12 bare. Kommer jeg til å komme inn den 1 August evt? jeg har jo 1 året på nytt som 2 valget. Der hadde jeg Servide faget og det er er vel rundt 10-12 i hvert klasse og det er vel 5 - 6 klasser av 12 elever. Der er jeg på 9 plass på ventelisten.

 

 

Hva bør jeg gjøre? er muligheten stor for at jeg kommer inn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingen som kan forutsi om du kommer inn eller ikke på øvrige inntak. Det kommer an på hvor mange som har fått plass, og som takker nei, eller hvor mange som takker ja, men ikke dukker opp de første dagene for å holde plassen sin.

 

Det du burde gjøre er å forberede deg på hva du skal gjøre hvis du ikke kommer inn. Ikke tvinn tomler og vent. Begynn med plan B umiddelbart, og håp at du ikke trenger den.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...