Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Speedometer i bilen er i alle fall det minst nøyaktige av de to. Misvisning ved 50 og 80 km/t er vanlig å teste når nye biler testes og bedømmes, og de viser stort sett alltid for mye. Ofte mellom 5 og 10%.

 

De skal vise for mye. Det er intensjonen og noe de legger inn. De hadde ikke vært noe problem å lage helt nøyaktige speedometer i bilen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker dette kan være relevant her også (allerede postet i LG G2 forumet):

 

Hei!

 

Jeg fikk for noen dager siden min LG G2, og var svært fornøyd noen timer. Nå er jeg bare fornøyd, for jeg har merket en "feil" som andre også har kommentert på (se link nederst).

 

Selv når telefonen er i standby med slukket skjerm kan jeg høre "signal-knitring" fra telefonen om jeg legger øret inntil som om jeg snakker i telefonen. Er dette noe andre her opplever, eller har opplevd? Finnes det noen løsninger på problemet annet enn reset (som ikke vil fungere) og bytte?

 

Dette er ikke samme bug som at det er "knirking" i øretelefonene etter 4.4.2, men det kan jo tenkes at disse to henger sammen.

 

Link:

http://lgg2forum.com...on-ear-speaker/

 

https://www.youtube....h?v=F0rKuaTgZgQ

 

EDIT: Nå har jeg lånt noen nye iPhonemodeller av folk på jobben, og det viser seg at disse også i større og mindre grad har denne (u)lyden. Er det så enkelt som at dette er vanlig på nyere telefoner pga. signalene den sender ut og inn som slår inn på ørehøytaleren?

Endret av jackoksen
Lenke til kommentar

Google? Det har da aldri vært i iPhone, og det er produsentene som bestemmer selv. Google har støtte for minnekort....

Da er det et par ting du ikke har fått med deg om access rights endringer som er gjort.

Se:

http://www.google.com/webhp?client=tablet-android-samsung&source=android-home#q=kit+kat+problem+media+write

Jeg har selv hatt problemer med et knippe applikasjoner. Pluss problem med filkopieringer fra PC over wifi med ymse file ekplorere i android.

Og problemet er introdusert i OS'et og skyldes Google.

Googles agenda er å "glemme" sdcard til fordel for dens cloud services [helt sikkert]

Hvorfor har det nærmest vært dødt rundt det at Google mer eller mindre har drept bruken av sd-kort i mobiler?

 

Forbanna irriterende at bruken har blitt så begrenset at de nesten er ubrukelige.

Jeg har tatt det opp og nevnt det i et par tråder her. Media write access. Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Det skal du ikke se bort fra ;)

 

Eg lever dog fint med min mobil med minnekort. Men er sikkert mange ting eg ikke får gjort....

Angående minnekort så vet jeg ikke hvordan jeg får det i bruk. Har lite plass på min mobil og måtte ha slettet oppdateringer til noen apper. Og jeg lurer på hva som er forskjell på lagring på telefonen og intern lagring? Er det slik at man kan overføre apper til minnekortet? Har en Sony Xperia E som er billigmodell med lite minne.

Lenke til kommentar

Har hørt at det skal være mulig å bruke mobilen som fjernkontroll for tv med chromecat(skru på/av skru opp/ned volum, skifte inngangskilde/kanal osv...), hvordan gjør man dette i praksis?

Har bare fått til å styre innholdet som blir sendt fra mobilen, ikke tv'en selv.

 

Leste om noe som heter HDMI CEC, men vet ikke hva det er?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...