Gå til innhold

[Løst] Snapchat hjelp


Johnsd

Anbefalte innlegg

Hei

En venninne låner snapchat brukeren min ettersom jeg ikke har mobil akk nå, og må opprettholde scorene. Jeg har merket at når du er i kamera moduset i snapchat, så går det an å swipe opp slik at du kommer til en ny side som viser bildene på telefonen din. Dersom hun logger på snappen min på hennes telefon ser hun mine bilder der da, eller hennes egne bilder på hennes telefon?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hei
En venninne låner snapchat brukeren min ettersom jeg ikke har mobil akk nå, og må opprettholde scorene. Jeg har merket at når du er i kamera moduset i snapchat, så går det an å swipe opp slik at du kommer til en ny side som viser bildene på telefonen din. Dersom hun logger på snappen min på hennes telefon ser hun mine bilder der da, eller hennes egne bilder på hennes telefon?

 

Må hun ikke ha mitt simkort for å kunne se mine bilde på telefonen?

Lenke til kommentar

Sikker på det..? Nå har jeg ikke byttet telefon etter at Snapchat Memories kom, men jeg er ganske sikker på at poenget med denne tjenesten er at Snapchat lagrer bildene på sine servere, slik at "minnene" tas vare på uavhengig av telefonen man bruker. Googlet en review av det, og det bekreftes vel greit her: "Any snap you save in your Memories section is saved to Snapchat's servers, so if you log in on another device these snaps are available."

Lenke til kommentar

Ah, da leste jeg ikke tydelig nok. Men det jeg skrev bør uansett understrekes for TS: Alle bildene han har markert som "Memories" vil være tilgjengelig alle steder man logger inn med sin Snapchat konto. Og ettersom Snapchat autoamtisk endret appen til å lagre til Memories med oppdateringen som kom for noen mnd siden, så kan det være at TS har flere bilder der enn han kanskje er klar over.

Lenke til kommentar

Ah, da leste jeg ikke tydelig nok. Men det jeg skrev bør uansett understrekes for TS: Alle bildene han har markert som "Memories" vil være tilgjengelig alle steder man logger inn med sin Snapchat konto. Og ettersom Snapchat autoamtisk endret appen til å lagre til Memories med oppdateringen som kom for noen mnd siden, så kan det være at TS har flere bilder der enn han kanskje er klar over.

 

 

Legg merke til det du skriver. "these snaps are available"

Trådstarter spurte om bilder på telefonen.

Det står da jeg swiper opp på snapchat kameraet:

"Minner"

"Snapper"

"Lagre eller importer noen snapper for å komme igang"

"Importer"

 

Også kan jeg swipe til venstre for å komme til kamerarullen min (Personlige kamerarull som er på mobilen) og sikkert markere disse for å få de på "minner" eller noe. har ikke importert noe dit enda. Kan hun se bildene som er på mobilen private bildene på mobilen bare ved å inlogge på min snap, eller må jeg ha gjort noe for at hun skal ha tilgang til de?? 

Takk for svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...