Gå til innhold

Formula 1 2011!


WDC 2011  

42 stemmer

  1. 1. Hvem tror du får tittelen?

    • Sebastian Vettel
    • Fernando Alonso
    • Lewis Hamilton
    • Jenson Button
    • Mark Webber
    • Felipe Massa
      0
    • Michael Shoemaker.
    • Robert Kubica
      0
    • Niko Rosberg
      0
    • Rubens Barichello
    • Vitaly Petrov
      0
    • Niko Hulkenberg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Det har jo vært en sesong som har vært kraftig dominert av Team Red Bull. Så for meg som er Ferrari-fan, har det vært smått kjedelig.

Husker på den andre siden meget godt Canada GP. Karen som løp ut i banen, for så og snuble f.eks.

 

Men har jo vært en bra sesong, med mye bra kjøring.

 

Nå skal det bli en del endringer i 2012, så håper at Red Bull faller litt "bakover". Men kan ikke fornekte at de har hatt en fantastisk bil i år, og to fantastiske førere. Red Bull var kjapt ute med dette eksos-opplegget, noe som skal forsvinne i 2012. Håper derfor at det blir litt mer "likestilt".

Lenke til kommentar

Nåja, det dukker nok opp noen finlurlige eksosløsninger. Vil tro man prøver å rette eksosen mot bakvingen for å kunne prøve å dra nytte av eksosen uansett. Williams prøvde jo dette i Abu Dhabi-testen.

 

Sesongen i år startet veldig bra, og det har vært en bra sesong, men det er ikke til å stikke under stol at ting har blitt litt ensformig etterhvert som lagene har funnet ut av Pirellidekkene, og bilene har fått mer luft i mellom seg. 2.Trening i Brasil var ett bra eksempel på dette. Fra Sutil og DiResta på 9. og 10. så var det bare teamkompiser etterhverandre hele vegen.

 

Har forsåvidt ikke noe i mot at det er mye avstand mellom bilene, var jo det før, og det var alikevel styggartig. Problemet blir når førerne har såpass lite de har å si som de har nå, da blir det gjerne bilen og ikke mannen som bestemmer hvilken plass man ender på. (sånn satt på spissen).

 

Det har jo alltid vært sånn at har du best bil, så har du størst mulighet til å vinne, men med større farer som det var før, smalere og farligere baner, H-giring med clutch, turbomotorer som hadde "ingen" hester og "null" dreiemoment en stund før de plutselig fikk 800 hester og "mætti" dreiemoment. Så skillte det gjerne mer i mellom en Maldonado-type og en Barrichello.

 

Ellers så er håpet det samme som har vært i de siste årene. Bedre dømming av jury for neste sesong! :p

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

En god sesong, med mange artige løp (Canada spesielt). Tror det hjalp en del at jeg så BBC sendingene i år i steden for Viasat sine, mye bedre opplegg rundt det hele og færre ting å irritere seg over for en selverklært F1 nerd.

 

Kampen om fører-VM og konstruktør-VM varte ikke helt til siste løp denne gangen desverre, men det har vært mye bra kjemping lenger nede i feltet. Massa og Hamilton sørget for mye underholdning. India-banen var veldig bra. Korea fungerer dårlig i sola. Litt synd at vi må lide oss gjennom Abby Dabby og Valencia også neste år, muligens også Bahrain. Gøy med DRS + KERS på baner der det ikke ble altfor gode hjelpemidler (ser på deg, Tyrkia).

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor mange som har viasat her, men tydeligvis ikke så mange som ser F1 sendingen der etter hva jeg har forstått. Men i helga koste jeg meg med F1-klassikere, de viste bla. USA GP 1983 og Season review fra 1988. Bare et tips hvis dere ikke var klar over det, Viasat Motor det er snakk om. Gikk vel også noen slike i fjor også, morro med sendingene fra starten av 90-tallet og utover, det var da jeg begynnte å se på.

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan forresten opplyse PC brukere om at det allerede i går tidlig ble lagt ut de første enkle moddene til dette spillet. Blandt annet nye skin til Renault og Force India (Renault skinnet i spillet er ikke oppdatert til det nyeste, mens Force India har lite sponsorer p.g.a alkoholreklame). Ett par helmet-skins er ute, oppdaterte kameraer, og filmer som går på TV'n inne i "rommet" i karrieremodus er også oppdatert! :)

 

Skinnene på bilene blir visstnok også oppdatert der man velger biler til time trial og grand prix!

 

EDIT: Skinnene er også i HD, så man vil kunne oppleve en forskjell på custom-skins og CM-skins dessverre.

Hvor finner du mods? :)

Lenke til kommentar

Hvor finner du mods? :)

 

www.racedepartment.com

 

Du må registrere deg, og for å kjøre løp der, så må du søke om lisens (trenger ikke det for å være med å forumet og for å laste ned modder).

 

Selv kjører jeg rFactor, RACE-serien og RBR der :) De største seriene blir sendt live, med kommentatorer, Le Mans Series løp der i morgen, 8 timersløp fra Daytona, med livesending. En norsk bil til start (med meg som en av 4 førere). Sist hadde vi over 7000 seere.

Ble litt reklame også, men det overlever vi. Håper jeg :)

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...