Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne deltidsarbeid!


Anbefalte innlegg

Er en gutt på snart 18 år som nå skal begynne på siste året på videregående skole. Trenger hjelp til å finne noe deltidsarbeid eller noe å drive med på fritiden. Har brukt veldig mye tid på å skrive søknader, har også prøvd det å levere åpne søknader her og der.. men til ingen nytte.

 

Det jeg lurer på er om noen har tips til noe jeg kan gjøre på fritiden, så jeg kan tjene inn litt cash. Har en kompis som driver med reparasjon av iPhone og han tjener ganske greit på det. Er det noen som har noe lignende som jeg kan drive med litt selv som det er å tjene penger på? eller noen flere tips til å finne seg deltidsarbeid?

 

Noen som har erfaring med å drive litt for seg selv eller noen som har tips til hva jeg kan gjøre?

Er takknemlig for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er en gutt på snart 18 år som nå skal begynne på siste året på videregående skole. Trenger hjelp til å finne noe deltidsarbeid eller noe å drive med på fritiden. Har brukt veldig mye tid på å skrive søknader, har også prøvd det å levere åpne søknader her og der.. men til ingen nytte.

 

Det jeg lurer på er om noen har tips til noe jeg kan gjøre på fritiden, så jeg kan tjene inn litt cash. Har en kompis som driver med reparasjon av iPhone og han tjener ganske greit på det. Er det noen som har noe lignende som jeg kan drive med litt selv som det er å tjene penger på? eller noen flere tips til å finne seg deltidsarbeid?

 

Noen som har erfaring med å drive litt for seg selv eller noen som har tips til hva jeg kan gjøre?

Er takknemlig for alle svar.

 

Legg ut søknaden din her, garantert noen som kan hjelpe deg til å gjøre den bedre slik at du lettere kommer deg til intervju.

 

Hvor er du bosatt?

 

Har selv en bekjent som driver med iphone reperasjoner, var god butikk når vi gikk på vidergående men det er jo kommet en del konkuranse og man må ned i pris. usikker på om det er så lukrativt om man gjøre det skikkelig(skatt, moms osv..).

 

Det beste er nok å satse på en deltidsjobb. Er du bosatt en plass det er vanskelig å finne(Oslo og slikt), så er det nok best å gå til bemanningsbyråene.

Lenke til kommentar

 

Er en gutt på snart 18 år som nå skal begynne på siste året på videregående skole. Trenger hjelp til å finne noe deltidsarbeid eller noe å drive med på fritiden. Har brukt veldig mye tid på å skrive søknader, har også prøvd det å levere åpne søknader her og der.. men til ingen nytte.

 

Det jeg lurer på er om noen har tips til noe jeg kan gjøre på fritiden, så jeg kan tjene inn litt cash. Har en kompis som driver med reparasjon av iPhone og han tjener ganske greit på det. Er det noen som har noe lignende som jeg kan drive med litt selv som det er å tjene penger på? eller noen flere tips til å finne seg deltidsarbeid?

 

Noen som har erfaring med å drive litt for seg selv eller noen som har tips til hva jeg kan gjøre?

Er takknemlig for alle svar.

 

Legg ut søknaden din her, garantert noen som kan hjelpe deg til å gjøre den bedre slik at du lettere kommer deg til intervju.

 

Hvor er du bosatt?

 

Har selv en bekjent som driver med iphone reperasjoner, var god butikk når vi gikk på vidergående men det er jo kommet en del konkuranse og man må ned i pris. usikker på om det er så lukrativt om man gjøre det skikkelig(skatt, moms osv..).

 

Det beste er nok å satse på en deltidsjobb. Er du bosatt en plass det er vanskelig å finne(Oslo og slikt), så er det nok best å gå til bemanningsbyråene.

 

 

Er bosatt i Askim. Men har mulighet til å jobbe i Indre Østfold, har også flere venner som jobber i Ski og Oslo på deltid. Det kan også være en mulighet, med tanke på at det bare er en time unna med tog.

 

Hvis noen har veldig lyst til å hjelpe meg med å rette og forbedre søknaden min, legger jeg den ut med glede! Det hadde vært til stor hjelp.

Lenke til kommentar

Slenger ut søknaden her, så kan de som ønsker rette den.

Har klipt ut søknadsteksten (fra en åpen søknad til Jysk)

 

Jeg er en gutt som blir 18 år gammel i august som har erfaring fra tidligere sommerjobber og ungdomsbedrift.

Jeg har stor arbeidskapasitet og trives med å jobbe med service. Jeg er en positiv person som

 

samarbeider godt med andre, men som ikke er redd for å arbeide selvstendig. Jeg har

 

førerkort på moped og førerkort til bil er på vei. I forhold til arbeidstid er jeg fleksibel, da jeg går på skole i Askim og har tid til arbeid hver dag etter klokken 3. Jeg har mye fritid som jeg ønsker å utnytte på arbeid i helger og samt ferier.

 

Som det går frem av min CV har jeg erfaring med bruk av PC. Jeg har hatt programmfag i Photoshop, Dreamweaver og mer. Jeg har også tilegnet meg gode kunnskaper om internett og har erfaring med å lage egne sider på nettet. Har kunnskaper til å lage reklamebanner og lignende.

 

Jeg er nettopp ferdig med et Lederkurs i regi av Ungt Entreprenørskap. På kurset lærer jeg mye om hvordan jeg kan bli en best mulig ansatt for lederen. Dette har jeg veldig lyst til å ta med meg inn i arbeidslivet. Har også nylig vært daglig leder for en ungdomsbedrift i et år, hvor vi kom hele veien til NM i ungdomsbedrift.

 

Jeg kan komme på intervju på kort varsel og jeg håper at dere tar vare på søknaden dersom

 

det ikke skulle være noen muligheter akkurat nå.

 

Lenke til kommentar

 

Det jeg lurer på er om noen har tips til noe jeg kan gjøre på fritiden, så jeg kan tjene inn litt cash.

 

Noen som har erfaring med å drive litt for seg selv eller noen som har tips til hva jeg kan gjøre?

Er takknemlig for alle svar.

Barnevakt? Privat kursholder for et eller annet, f.eks. en programvare? Skolehjelp? Hvis du f.eks. er flink i matematikk kan du jo markedsføre deg selv som "mentor" gjennom foreldre og yngre venner, og hjelpe kidsa med leksene etter skoletid. Dette kan du jo ta en decent timespris for. En venninne av meg "underviste" folk i årskullet under seg på vgs i forkant av eksamener o.l., og tjente temmelig godt på det.

 

Den åpne søknaden din er fin, men inneholder flere ord- og stavefeil du bør rette opp. Ellers kan du jo nevne hvilke lærdommer og kvaliteter du har oppnådd gjennom tidligere (sommer)jobberfaring. Skriv også gjerne litt om hvor ofte du ser for deg at du kan jobbe ved siden av skolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...