Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tarmparasitter eller irritabel tarm syndrom?


ForTheEmperor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Probiotika virker som regel raskt så lenge du har de riktige bakteriene.

Tipset fra Tåkelur ang. Idoform Travel er bra. Den pleier som regel å ta akutte problemer raskt, gitt at du doserer riktig. Du kan også bruke NDS 500 (classic 9 er det nye navnet) eller NDS ILD 10 for irritert tarm eller Vita Biosa. Apoteket selger Idoform og helsekost har de andre tre.

Lenke til kommentar

Probiotika virker som regel raskt så lenge du har de riktige bakteriene.

Tipset fra Tåkelur ang. Idoform Travel er bra. Den pleier som regel å ta akutte problemer raskt, gitt at du doserer riktig. Du kan også bruke NDS 500 (classic 9 er det nye navnet) eller NDS ILD 10 for irritert tarm eller Vita Biosa. Apoteket selger Idoform og helsekost har de andre tre.

Nå har jeg brukt et par dager med Nycopro probiotika, men jeg har ikke sett noe særlig bedring. NDS ILD 10 må jeg visst bestille via nettet, siden jeg finner ikke produktet på apotek1 eller Vitus apotek. Jeg kan prøve dette i et par ukers tid for å se om det kan hjelpe mageproblemet mitt. Ut ifra legebesøket i går og avførings og blodprøven så er det lite sjanse for at jeg har kollit eller crohns. Eller bakterier infeksjon. Jeg begynner å tro at dette er mest sannsynligvis irritabel tarm syndrom. Uansett, tusen takk for forslaget :)

Endret av asdaylightdies
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...