Gå til innhold

Destiny: Hva tenker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opplevd en rar bug. Under levering gjorde jeg hoved missions samt quest til første expansion.

 

Ble ferdig med hoved story nå. Og får beskjed at det er en quest i reef (nye sosial stedet). Kommer dit og er ingenting å gjøre. Står liksom fast nå.

 

Har heller ikke fått acheivments. Spesielt på den 25 precision kills. Hadde et mission uten at jeg døde og hadde 70 precision kills. Meh

Lenke til kommentar

Jeg lurer på en ting.

Kjøpte meg Destiny på PS4 nylig, den med taken king og de andre. Men veldig få av vennene mine har konsoll, og langt færre har Destiny. Hvordan bør jeg gå frem for å finne folk å spille med?

 

På høyt nivå er det sikkert enkelt å finne folk. Men hva med nå? Jeg er for øyeblikket level åtte, og har ikke lyst til å gjøre flere strikes alene. 

 

Merker jeg er ganske irritert på at Destiny ikke tilbyr generell matchmaking på alle oppdrag. Raids kan jeg (til nøds) forstå, men hvorfor er det sånn med andre oppdrag og? Idiotisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Strikes har matchmaking. du trenger ikke å finne noen før du har kommet til end game.

da kan du bruke destinylfg.com eller .net

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Strikes har matchmaking. du trenger ikke å finne noen før du har kommet til end game.

da kan du bruke destinylfg.com eller .net

OK. mulig jeg blander med fire team eller noe sånt. Der er det ikke match making og de er veldig kjipe å spille alene etter min mening.

 

Men det stemmer at det ikke er noe vits å bruke lfg-grupper før makslevel?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

de fleste på lfg grupper er end game.

selve story missions kan man spille alene, jeg liker å spille de alene.

 

så når jeg kommer til end game altså Raid og Nightfall/heroic Strike, høy level Prison of Elders, spiller jeg med andre.

Vanguard strikes har matchmaking.

 

tenker du på Patrol? den free roam greia på planetene?

Lenke til kommentar

Jeg lurer på en ting.

Kjøpte meg Destiny på PS4 nylig, den med taken king og de andre. Men veldig få av vennene mine har konsoll, og langt færre har Destiny. Hvordan bør jeg gå frem for å finne folk å spille med?

 

På høyt nivå er det sikkert enkelt å finne folk. Men hva med nå? Jeg er for øyeblikket level åtte, og har ikke lyst til å gjøre flere strikes alene. 

 

Merker jeg er ganske irritert på at Destiny ikke tilbyr generell matchmaking på alle oppdrag. Raids kan jeg (til nøds) forstå, men hvorfor er det sånn med andre oppdrag og? Idiotisk.

Last ned appen, tar noen sekunder å finne folk å spille med på forumet der. Et raid eller nightfall tar noen minutter. Alltid vilt med folk som er innpå å ser etter folk å spille med.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...