Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Prøv å sette telefonen tilbake til fabrikkstandard. Verdt et forsøk. Ikke hørt om andre som har opplevd det samme.

 

Takk for svar

 

Har faktisk satt tlf til fabrikkstandard hele 3 ganger, men det først nå jeg opplever dette.

 

Hadde heller ikke dette problemet FØR siste FW. Dette problemet kom først etter jeg hadde oppdatert til siste FW å satt den til fabrikkstandard.

 

På elkjøp sa de det var 14 dager doa tid på tlf, så det blir vel at jeg bytter til de får ny batch igjen.

 

Jeg er langt fra alene om dette

 

http://www.google.no/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CG8QFjAB&url=http%3A%2F%2Fforum.xda-developers.com%2Fshowthread.php%3Fp%3D25247157&ei=myCYT8yQGcKG4gTWuJHFBg&usg=AFQjCNFwevTKxTStWt6I3K-7MW0E6MsAmQ

Endret av Vallhall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja si ikke det. Det er jo litt interessant for oss som ikke bruker den så mye også. Nå er det 4 dager siden sist jeg ladet, å jeg har fremdeles 20% igjen.

 

Akkurat det fatter jeg ikke hvordan du klarte. Men jeg syntes faktisk batteriet er bedre enn på Sensation ved "normal" bruk. Om det skyldes software 1.28 eller at batteriet og systmet har fått litt tid på seg vet jeg ikke, men det har definitivt kommet seg på to uker.

 

Fra i går:

post-19859-0-69381100-1335382541_thumb.jpg

post-19859-0-56084700-1335382552_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Vel vel, batteriet forekommer meg på One X som en gåte. Jeg greide faktisk 6 dager på en lading. Idag har jeg hatt endel problem med den, og brukt den en del. Når jeg først brukte den endel forsvant batterikapasiteten som som dugg for solen. Brukte den kanskje et par timer å da var det bare å sette den på lading igjen.

 

Min tlf går nok tilbake for en ny One x når de får den nye batchen inn først i mai

Lenke til kommentar

JA, jeg lurer på om kablen til 10 kr følger med. For mange er det like mye en selvfølge at en billader til 50 kr følger med. Men det gjør den altså ikke. (så vidt jeg vet.) ;)

 

Det er da 100% sikkert at det følger datakabel med mobil, men ca 0% sikkert at det følger mobillader med telefoner....

Lenke til kommentar

Vel vel, batteriet forekommer meg på One X som en gåte. Jeg greide faktisk 6 dager på en lading. Idag har jeg hatt endel problem med den, og brukt den en del. Når jeg først brukte den endel forsvant batterikapasiteten som som dugg for solen. Brukte den kanskje et par timer å da var det bare å sette den på lading igjen.

 

Min tlf går nok tilbake for en ny One x når de får den nye batchen inn først i mai

Hvis du har klart seks dager på en ladning har du vel neppe hatt skjermen mye tent, eller noe aktiv data (sync)?

Lenke til kommentar

Kult, har hatt telefonen i 1 dag. Først mistet den signalet hele tiden og nå får den ingen signal i det hele tatt. Simkortet er helt nytt. Noen som opplever det samme?

 

Klippet til micro-sim selv? Sett at det ligger ordentlig i, tatt det ut og inn osv? Har forøvrig ingen probler med signal hos meg.

 

Kan også nevne at GTA går mye glattere på min Asus Transformer Prime på samme instillinger enn One X enda det One X skal være raskere på papiret. På One hakker det ganske mye selv med redusert "draw distance".

 

Er GTA "optimalisert" for quad core? Har Transformer Prime 2 eller 4 kjerner?

Endret av jdmik
Lenke til kommentar

Kult, har hatt telefonen i 1 dag. Først mistet den signalet hele tiden og nå får den ingen signal i det hele tatt. Simkortet er helt nytt. Noen som opplever det samme?

 

Klippet til micro-sim selv? Sett at det ligger ordentlig i, tatt det ut og inn osv? Har forøvrig ingen probler med signal hos meg.

 

Kan også nevne at GTA går mye glattere på min Asus Transformer Prime på samme instillinger enn One X enda det One X skal være raskere på papiret. På One hakker det ganske mye selv med redusert "draw distance".

 

Er GTA "optimalisert" for quad core? Har Transformer Prime 2 eller 4 kjerner?

 

 

Den kan umulig være optimalisert for One x ihvertfall, så vi får håpe det kommer en oppdatering. Prime å One X har samme tegra 3 chip, med 5 kjerner, men One X er klokket høyere

 

Vel vel, batteriet forekommer meg på One X som en gåte. Jeg greide faktisk 6 dager på en lading. Idag har jeg hatt endel problem med den, og brukt den en del. Når jeg først brukte den endel forsvant batterikapasiteten som som dugg for solen. Brukte den kanskje et par timer å da var det bare å sette den på lading igjen.

 

Min tlf går nok tilbake for en ny One x når de får den nye batchen inn først i mai

Hvis du har klart seks dager på en ladning har du vel neppe hatt skjermen mye tent, eller noe aktiv data (sync)?

 

Den ble brukt hver dag med sync

Lenke til kommentar

Kult, har hatt telefonen i 1 dag. Først mistet den signalet hele tiden og nå får den ingen signal i det hele tatt. Simkortet er helt nytt. Noen som opplever det samme?

 

Klippet til micro-sim selv? Sett at det ligger ordentlig i, tatt det ut og inn osv? Har forøvrig ingen probler med signal hos meg.

 

Nope, helt nytt micro simkort. Flere rapporterer samme feil på forumet til xda. Mye tyder på at det er en hardware feil :wallbash:

Tatt ut simkortet mange ganger, sjekket alt, startet telefonen på nytt mange ganger, fortsatt ingen signal.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Vallhall, om det jeg har lest på XDA stemmer, så kan det at du får dårligere resultater på GTA3 med One X enn på Prime Transformer skyldes en feilplassert .apk fil som driver noe slags strømstyring/spilleprofiler for Tegra 3 chipen.

 

Edit: En som jobber i HTC skrev på Twitter at det hadde ingenting med batteritid å gjøre, så det er sikkert noe med spilleprofiler.

Endret av jdmik
Lenke til kommentar

Vallhall, om det jeg har lest på XDA stemmer, så kan det at du får dårligere resultater på GTA3 med One X enn på Prime Transformer skyldes en feilplassert .apk fil som driver noe slags strømstyring/drivere for Tegra 3 chipen.

 

Ja, jeg så noe om det jeg også, blir vel fikset ved neste oppdatering da håper jeg. Er jo også andre spill som lagger i tillegg til GTA, noe de strengt tatt ikke skal gjøre på One X.

 

Jeg er bare så jævlig forbannet over at det ikke skal gå an å kjøpe seg en tekninsk duppeditt i disse dager uten å bli behengt av problemer.

 

Betatestere er hva vi er

Lenke til kommentar

Blir vel å roote selv de neste dagene, om jeg orker :p Var en del nyttige funksjoner jeg kunne tenkt meg. F.eks lavere verdier på auto-lysstyrke, swiping på notification-baren for høyere/lavere lysstyrke, reroute meny-knappen til app-switcher knappen i apps som ikke er oppdatert for ICS f.eks. Så også at det var en kar som jobbet med å få quicksettings i notification-baren slik som det var i en eller annen Android versjon.

Lenke til kommentar

Nå er det rundt en uke siden første oppdateringen kom, og der er ikke sikkert alle har fått den enda (operatørlåste telefoner), så blir nok ikke med det første regner jeg med, med mindre det er noen enorme bugs. Nå var det jo mange som slet med dårlig batteritid, overoppheting, skjermflimring osv, så de var jo nødt til å slenge ut en oppdatering.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...