Gå til innhold

Kjøpe ny mobil, inkl abonnement - Første GANG


Anbefalte innlegg

Så jeg har nettopp fylt 18, for litt over en måned siden, Jeg har ekstrahjelp stilling hvor jeg mest sannsynlig for betalt ut mellom 3-5 tusen i måneden skattefritt pga frikort.

 

Også trenger jeg en ny telefon snart, og har sett litt på 5S Iphone.

 

Men har ikke råd til å betale hele telefonen på en gang, så har sett det at jeg kan betale med abonnement over 12 måner forsåvidt, med litt større totalpris.

 

 

Men dette er noe jeg aldri forsåvidt har gjort, så jeg tenkte jeg skulle høre litt her med, hvordan pakke som anbefales, fra hvor, og egne erfaringer rundt dette hadde vært greit.

 

 

Noen som har noe respons?

 

 

takker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Iphone 5S 16 GB:

Djuice Nonstop M til 549 i mnd gir deg en totalpris på 7087, der du betaler 499 for telefonen. Nonstop M til 449 i mnd gir totalt 6887, og telefonen koster da 1499 (djuice nettbutikk). I begge tilfeller har du 1 GB data og gratis bruk av minutter, sms og mms.

Med Netcom Smart Mini koster telefonen deg en krone (Netcom nettbutikk), og 549 i mnd for totalt 6589. Her får du imidlertid kun 500 MB per mnd, men 500 MB ekstra om du i tillegg bestiller spotify gjennom abonnementet til ordinær spotify-pris.

 

I tillegg finnes selvsagt også andre alternativer. Jeg vet ikke hvordan din bruk fortoner seg, og således ikke hvilket abo du bør ha.

 

Den reelle prisen for telefonen blir det du betaler i butikken pluss tolv ganger pålegg i mnd.avgift kontra uten binding. Eksempelvis koster Nonstop M 199/mnd uten binding, så prisen for selve telefonen med Nonstop M 449 blir 1499 + 12*(449-199) = 4499, som ikke er så altfor ille for en 5S. Det er billigere enn å kjøpe uten binding, forutsatt at du faktisk har bruk for et slikt abonnement.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...