Gå til innhold

PayPal-tråden! -Generell diskusjon, spørsmal og svar rundt PayPal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, hvis jeg kjøper noe hos en privatperson på for eksempel Finn.no eller lignende og betaler med Paypal overføring, vil jeg da ha samme beskyttelse gjennom Paypal som hvis jeg kjøper noe på Ebay?

 

Kan jo dele min egen erfaring.

 

Kjøpte noe på nettet for noen mnd siden, varen ble aldri sendt og selger svarte ikke på mailene mine. Det jeg gjorde da var å sende inn en 'dispute' gjennom paypal, etter noen dager fikk jeg refundert hele beløpet jeg hadde betalt til selgeren, av paypal.

 

Så pengene dine får du nok igjen uansett.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Har det noe å si angående muligheten til å sende en "dispute" om en betaler via en såkalt Paypal checkout eller Overføring inne på Paypal hjemmesiden.

 

En ting jeg liker ved Paypal er at de fungerer som en nøytral tredjepart, og bestemmer utfallet av tvisten.

Lenke til kommentar

Har det noe å si angående muligheten til å sende en "dispute" om en betaler via en såkalt Paypal checkout eller Overføring inne på Paypal hjemmesiden.

 

En ting jeg liker ved Paypal er at de fungerer som en nøytral tredjepart, og bestemmer utfallet av tvisten.

Det har ingen betydning. Så lenge du ikke velger "gift options" så blir du beskyttet av PayPal.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...