Gå til innhold

Tråden for oss som digger Icheckmovies


Olum

Anbefalte innlegg

Lite aktivitet her for tida. iCM har nå over 100.000 brukere, og Norge er en av de største nasjonalitetene. Jeg føler siden blir enda bedre for hver dag som går.

 

Følger dere noen lister, eller bruker dere iCM kun for å ha en oversikt over sette filmer?

 

Jeg har har nå 95/100 på The 100 Greatest Sci-fi Movies, hadde rundt 40/100 da jeg begynte for et par mnd siden. Skal gyve løs på 1001 Movies You Must See Before You Die hvor jeg for øyeblikket bare har 380/1001. Satser også på Top 100 Animated Features of All Time, 101 War Movies You Must See Before You Die og 100 Norwegian Films You Must See.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gasnke bra at siden har fått så mange medlemmer. Har egentlig ingen spesielle lister jeg har som mål og fullføre, mest som et verktøy til å oppdage nye filmerjeg ellers kanskje aldri ville visst om. Kan si at jeg prøver å se flest mulig filmer fra Cashiers du cinema listen, men det er mange filmer der det er vanskelig å få tak i. Noen umulige, som kun kan lastet ned i shitty kvalitet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Gasnke bra at siden har fått så mange medlemmer. Har egentlig ingen spesielle lister jeg har som mål og fullføre, mest som et verktøy til å oppdage nye filmerjeg ellers kanskje aldri ville visst om. Kan si at jeg prøver å se flest mulig filmer fra Cashiers du cinema listen, men det er mange filmer der det er vanskelig å få tak i. Noen umulige, som kun kan lastet ned i shitty kvalitet.

 

Hvilke filmer er det du sliter med å finne? Send en PM så skal jeg se om jeg kan få hjulpet deg.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 år senere...

Jeg skyter av venstre nøtt hvis det nye designet kommer i år. Går helt fint for meg om det ikke gjør det heller. Skulle ønske admin kunne fokusere på å fikse bugs istedenfor for å endre design når det er så mye småbugs som gjør brukeropplevelsen dårligere.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...