Gå til innhold

Hakking på ps4 og xbox one


mango123

Anbefalte innlegg

Mange modeller av Samsung og noen av dem er helt ubrukelig til konsoll spilling. (input lag)

At en tv er dyr kan i mange tilfeller bety at den er enda mindre egnet til å spille på. (enda mere bilde behandlings funksjoner osv)

Har selv en 2-3 år gammel Samsung (H7005) og den er ubrukelig til mp online spill som Battlefield og Call Of Duty.

Derfor har jeg også en eldre Sony LCD til spilling

 

Edit:

Har trådstarter nettopp kjøpt ny tv?

Eller er den gammel og den har funket til konsoll tidligere uten hakking?

Uansett så ville jeg.....som nevnt av andre.....teste på en annen tv.

I og med at både ps4 og One lagger så er det samsungen som er problemet

Men asus og benq monitorer, har de en instilling som heter gamemode eller spillmodus? Vet du det? Denne samsung tv'en har det hvertfall

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Mange modeller av Samsung og noen av dem er helt ubrukelig til konsoll spilling. (input lag)

At en tv er dyr kan i mange tilfeller bety at den er enda mindre egnet til å spille på. (enda mere bilde behandlings funksjoner osv)

Har selv en 2-3 år gammel Samsung (H7005) og den er ubrukelig til mp online spill som Battlefield og Call Of Duty.

Derfor har jeg også en eldre Sony LCD til spilling

 

Edit:

Har trådstarter nettopp kjøpt ny tv?

Eller er den gammel og den har funket til konsoll tidligere uten hakking?

Uansett så ville jeg.....som nevnt av andre.....teste på en annen tv.

I og med at både ps4 og One lagger så er det samsungen som er problemet

Men asus og benq monitorer, har de en instilling som heter gamemode eller spillmodus? Vet du det? Denne samsung tv'en har det hvertfall

 

Enig med hva TheKims skriver.

Men som nevnt av andre,du skriver veldig lite info om din egen erfaring med tv...for eksempel har den vært bra tidligere eller er den ny.

Ikke engang modell nummer har du skrevet,den infoen står på kvittering,i manualen og bak på selve tvn.

Lenke til kommentar

Monitorer trenger ikke en egen spillinnstilling for de har såpass lav input lag uansett. De fleste monitorer har under 10ms, å det vil du ikke merke noe til med en konsoll.

Hva er da poenget med at noen monitorer med lav responstid har spillmodus? Så alle monitorer som har bra responstid fungerer bra til spilling?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det er gøy for trådstarter å trolle om dette, virkelig amazing at noen gidder å bruke tid på noe sånt. Er vel kanskje "PC master race" trolling, men veldig dårlig gjennomført i så 

 

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det er gøy for trådstarter å trolle om dette, virkelig amazing at noen gidder å bruke tid på noe sånt. Er vel kanskje "PC master race" trolling, men veldig dårlig gjennomført i så fall.

Fordi problemet er løst for faen!! Det er sikkert 10 stykker som har sagt til meg hva som er problemet, også begynte en annen å snakke om at en pc skjerm kunne være bra. Følg med litt før du kommer inn her og er idiot

Lenke til kommentar

Fordi problemet er løst for faen!! Det er sikkert 10 stykker som har sagt til meg hva som er problemet, også begynte en annen å snakke om at en pc skjerm kunne være bra. Følg med litt før du kommer inn her og er idiot

Du, nå holder det. Mange har prøvd å hjelpe deg, men du har vært lite samarbeidsvillig. De har fått null respons. Tålmodigheten enkelte har vist i tråden er prisverdig.

Først nå sier du at problemet er løst.

 

Jeg tror vi setter en strek for denne tråden her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...