Gå til innhold

Metal Gear Solid - Tråden


Wutwut

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Nettopp tatt frem igjen MGSV, følte fallout 4 trengte litt mer finpuss før jeg setter i gang for fullt.

Fikk låst opp framerate, men jeg synes det er rart at GPU-usage ikke øker? In-game har jeg sjeldent over 70 fps, og er noen ganger nede i 55. Men GPU usage er aldri over 60-70% ? Noen som vet om det går an å øke denne? CPU bruk ligger konstant på rundt 20%, så er ikke det i alle fall.

Lenke til kommentar

Har ikke spilt F4 enda, men har merka med andre tilsvarende spill jeg har spilt etter MGSV at det har føltes litt trått fordi gameplayet i MGSV var så utrolig nære perfekt. Har sjelden i andre spill følt at jeg har hatt såpass sømløs, flytende kontroll over figuren som jeg hadde i det spillet. Synd at storyen ikke var helt der oppe, for gameplaymessig var V det perfekte snikespill.

 

Ellers så leser jeg at den nyeste patchen gjør at

 

du nå kan få Quiet tilbake som companion etter at hun drar. Ikke fått testet dette selv enda, men det er jo fantastisk bra dersom det stemmer. :)

 

Lenke til kommentar

Har ikke spilt F4 enda, men har merka med andre tilsvarende spill jeg har spilt etter MGSV at det har føltes litt trått fordi gameplayet i MGSV var så utrolig nære perfekt. Har sjelden i andre spill følt at jeg har hatt såpass sømløs, flytende kontroll over figuren som jeg hadde i det spillet. Synd at storyen ikke var helt der oppe, for gameplaymessig var V det perfekte snikespill.

 

Ellers så leser jeg at den nyeste patchen gjør at

 

du nå kan få Quiet tilbake som companion etter at hun drar. Ikke fått testet dette selv enda, men det er jo fantastisk bra dersom det stemmer. :)

 

ja helt enig, gameplay messig så er mgs v uten tvil årets spill for min del ^^  og det du sier i spoiler stemmer, men hører du må spille ett visst mission flere ganger før du får lov til det :O

Endret av topvulture
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...