Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hjeeelp, ofte sorte hull i hukommelsen i det siste


Monica Jansen

Anbefalte innlegg

Når jeg prater med noen eller gjør noe så hender det at jeg gjør merkelige ting som å låse døra innenfa noe jeg aldri pøeier å gjøre. Når jeg gjør ting eller prater med noen så er det enkelte situasjoner jeg ikke kan huske i det heletatt, som sorte hull i hukommelsen. Under disse sorte hullene i hukommelsen gjør jeg iblant bissarre ting som å låse døra uten grunn, og gjør ting jeg ikke husker, som å ta bestilket i skuffene uten å huske at jeg har gjort det. Dette er først kommet nå, etter abilify og zoloftslutt. Det er gått 2 uker siden siste piller. Jeg var hos legen i dag men han kjente meg ikke og forstod ingenting og han var vikar. Jeg droppet derfor å ta opp disse hukommelsessviktene med akkurat ham. Hva skjer med meg tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Råder deg til å ta opp med lege at du har autoseponert medisinene dine. Du stanset på dagen ?   Anonymous poster hash: 7afcc...df5

Jeg snakket med legen og pilleslutten i dag. Og jeg sluttet på dagen for 2 uker siden. Legen mente jeg var tilreinelig og normal.

 

 

Ja, ser nå at du har skrevet dette i førstepost,beklager. 

 

Men, virker av din førstepost at du ikke var oppriktig med legen og med tanke på en del av dine tråder så er jeg litt usikker på om du fikk en adekvat vurdering.

 

Vet ikke hva jeg skal si om blackoutsene dine

 

Anonymous poster hash: 7afcc...df5

Lenke til kommentar

Hva kan det ha vært det der med barnetv tanken jeg fikk i dag klokka 18.00, når jeg overhodet ikke har vært intressert i barneteve på 15 år?

Du fikk bare lyst. Er ikke verre enn det. Ikke alt har en medisinsk forklaring. Ifjor fikk jeg plutselig lyst til å seførste sesongen av Pokemon. Og jeg er 34. Så da gjorde jeg det. Ikke bekymre deg for akkurat den biten.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

På din om meg side her på forumet står det "Jeg liker å se på barnetv og har pinnedyr. I tillegg liker jeg animasjonsfilmer å barnefamiliefilmer."

Sikker på at det er 15 år siden du var interessert i barnetv?

Når jeg skreiv de på profilen mente jeg ikke nrk barnetv som hikk klokka 18.00 før i gamle dager, men foreksempel boomerang, nickelodeon og disneychannel.

Lenke til kommentar

Jeg har det litt sånn av og til, særlig hvis jeg prater eller tekster med noen på kvelden så hender det at jeg husker veldig lite av det dagen etter. Jeg har også sendt tekstmeldinger jeg ikke kan huske å ha sendt.

Har ikke snakket med lege om det, fordi det bekymrer meg egentlig ikke.

Jeg har merket at det er verst i perioder med mye migreneanfall.

 

Kanskje du skal gå tilbake til legen din og forklare det her? Virker jo som du er veldig bekymret.

 

(Ser ikke helt forskjellen på barnetv på nrk og disney kanalen, men..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...