Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Solarium


Leo21

Anbefalte innlegg

Hvilke piller? Jeg har absolutt 0! peiling på solarium, brunkrem og piller, jeg er ikke en som benytter meg av slike produkter. Jeg finner det for å være ærlig egentlig totalt uinteressant, hvorvidt folk kaster penger bort på x eller y, jeg tenker mer som så at vi kommer fra norden, og vi har blitt gitt en blek hud av grunn.

Søk på proto col bronze

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De pillene du referer til er for å gi deg en dypere og mer varig brunfarge mens du soler deg. Det finnes ingen kapsler som gjør deg brun, foruten melanotan som er en sprøyte du injiserer og gir den den feteste brunfargen du bare drømmer om å få i syden. 

 

Nå er det vel såpass lenge siden du kom hjem fra syden at brunfargen allerede har begynt å forsvinne. Faktisk allerede på flyturen hjem forsvant det en hel del farge ;) 

 

Kjør på med selvbruning, det finnes et hav av produkter å velge mellom. Jeg garanterer deg at vi neppe har peiling på hvilke selvbruningsprodukter som fungerer, derfor burde du ta kontakt med butikkene som selger dette og få råd og tips fra de.

 

Skadelig for leveren though..

Lenke til kommentar

De pillene du referer til er for å gi deg en dypere og mer varig brunfarge mens du soler deg. Det finnes ingen kapsler som gjør deg brun, foruten melanotan som er en sprøyte du injiserer og gir den den feteste brunfargen du bare drømmer om å få i syden.

 

Nå er det vel såpass lenge siden du kom hjem fra syden at brunfargen allerede har begynt å forsvinne. Faktisk allerede på flyturen hjem forsvant det en hel del farge ;)

 

Kjør på med selvbruning, det finnes et hav av produkter å velge mellom. Jeg garanterer deg at vi neppe har peiling på hvilke selvbruningsprodukter som fungerer, derfor burde du ta kontakt med butikkene som selger dette og få råd og tips fra de.

 

Skadelig for leveren though..

Jo dette produktet tar man uten å sole seg.

 

http://m.shytobuy.no/proto-col-bronze.html

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Nei, har aldri tatt solarium før, men regner med at du går inn i et avluke, kler av deg, hiver på ønsket mengde med kronestykker/polletter legger deg ned i senga og blir svidd

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Uansett om du brenner deg eller ikke vil huden din få skader. Synes dette med å opprettholde farge er en farling trend, mange som gjør det å blir faste kunder på solsenterer i mange år etterpå.

Solarium er ikke bare farling, men sinnsykt dyrt også. Bedre med fin og glatt hud i 40-50 åra en rynkete solskadet hud^^

978x.jpg

 

Bildet illustrer hvordan huden din egentlig ser ut når du blir eksponert for sol. 

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar

Uansett om du brenner deg eller ikke vil huden din få skader. Synes dette med å opprettholde farge er en farling trend, mange som gjør det å blir faste kunder på solsenterer i mange år etterpå.

Solarium er ikke bare farling, men sinnsykt dyrt også. Bedre med fin og glatt hud i 40-50 åra en rynkete solskadet hud^^

978x.jpg

 

Bildet illustrer hvordan huden din egentlig ser ut når du blir eksponert for sol.

Er jo langt ifra alle som får rynker da. Og de som får, pleie hovedsakelig å ta sol hver uke, hver måned.

 

Jeg tar sol veldig sjeldent.

Endret av Leo21
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...