Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Solarium


Leo21

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

Sry for offtopic, men jeg kan ikke annet enn å le av hvordan moten er rundt på kloden, her vil vi bli så brune som mulig, eller tan om man vil, mens i asia er moten å være så blek som mulig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Så hvordan skal jeg ellers opprettholde brunfargen? Og få en fin farge. Hva gjør dere andre?

Jeg trives med den hudfargen jeg er født med.

Hva synes du om selvbruningskremer for menn?

 

Jeg syntes selvbruningskremer generelt er tullete. Det ser ikke noe fint ut. Uansett kjønn.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Så hvordan skal jeg ellers opprettholde brunfargen? Og få en fin farge. Hva gjør dere andre?

Jeg trives med den hudfargen jeg er født med.
Hva synes du om selvbruningskremer for menn?

Jeg syntes selvbruningskremer generelt er tullete. Det ser ikke noe fint ut. Uansett kjønn.

Har du tatt sol før?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Så hvordan skal jeg ellers opprettholde brunfargen? Og få en fin farge. Hva gjør dere andre?

Jeg trives med den hudfargen jeg er født med.
Hva synes du om selvbruningskremer for menn?
Jeg syntes selvbruningskremer generelt er tullete. Det ser ikke noe fint ut. Uansett kjønn.

Har du tatt sol før?

 

Nei. 

 

Hvis du skulle ha flere spørsmål kan du heller ta det i PM. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg tenker enten så tar du valget å bruke solarium, eller så dropper du hele brunfargen. Kapsler og kremer er hvertfall bare bortkastet.

Hvordan vet du at kapsler er bortkastet? Når jeg ser på vurderinger, så har disse Kapslene bare gått positive tilbakemeldinger.

 

De heter proto col bronze forresten

Lenke til kommentar

Hvorfor er du så ivrig etter å beholde fargen? Som andre sier her er det dyrt og øker risikoen for kreft. Bare se deg rundt, alle er hvite fordi vi bor i norge

Uansett kan du få farge neste sommer! :)

Jeg liker å være tan, å ha farge ser mye finere ut på enhver person. Men er usikker på om jeg skal prøve selvbrunningskapslene? Hva tenker du om de?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Hvilke piller? Jeg har absolutt 0! peiling på solarium, brunkrem og piller, jeg er ikke en som benytter meg av slike produkter. Jeg finner det for å være ærlig egentlig totalt uinteressant, hvorvidt folk kaster penger bort på x eller y, jeg tenker mer som så at vi kommer fra norden, og vi har blitt gitt en blek hud av grunn.  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...