Gå til innhold

Hjelp oss å gjøre forumet bedre!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg forstår ikke hel hvor du vil hen da også andre kommer med forslag til forbedringer i posten her. de bruker heller ikke den knappen

 

:wee: Nei som sagt forventet ikke at du ville forstå.

 

 

så forklar hvor du mener at jeg må bruke den knappen mens de andre brukerne ikke trenger det .

i tillegg så kan du forklare meg hva det er du mener jeg ikke forstår i stedet for å bare hele tide påstå at jeg ikke forstår det

Lenke til kommentar

Forumet fungerer fint, hva med mer kvalitet på artiklene. Spesielt på hardware.no

 

Hardware.no har nå lavere kvalitet enn for eksempel digi.no, er senere ute med nyheter og det er ofte uklarheter i artiklene. Dersom utviklingen fortsetter er man snart nede på nivå med itpro.

 

Angående knappen:

 

Forstår den kan virke plagsom, syntes selv det da jeg først så den. Men det må vel til for å gjøre brukerne oppmerksomme.

 

Når det er sakt ønsker jeg ennå det gamle designet velkommen tilbake, gjerne sammen med overklokking.no.... men det er vel å tro på julenissen.

Lenke til kommentar

Faen til håpløse svar det var her da! Jeg la ikke merke til den knappen før dere sa det engang jo, den er jo ikke over noe tekst og hvertfall ikke irriterende.

Kom med konstruktive forslag eller hold kjeft.

Si det heller på en mer imøtekommende måte isåfall, som "jeg synes ikke knappen var en god løsning, kan dere ta den bort?" Se, mye hyggeligere!

Lenke til kommentar

Sinnsykt, sinnsykt lite gjennomtenkt knapp. Jeg så at dere drev å la den til, og den begynte på venstresida, noe som var enda værre enn nå.

 

Virker som dere ikke tenkte igjennom hvor den skulle være, men bare slang den på sida og tenkte: "Her passet den fint ja".

 

Det har nå endt opp med at omtrent alle brukerne blokkerer knappen, så hvorfor ikke bare legge knappen i menyen?

Lenke til kommentar
Det har nå endt opp med at omtrent alle brukerne blokkerer knapen, så hvorfor ikke bare legge knappen i menyen?

 

Haha, "alle brukerne" du.. :wee: Jeg tørr tippe at antall brukere som har tatt seg bryet med å blokkere denne knappen er veldig marginal.

 

Hvem faen bryr seg sier jeg bare. Knappen kommer ikke til å være der for evig og alltid, så hvorfor gidder dere kaste bort energi på å diskutere den? Den er knapt synlig og gjør ingen skade der den ligger.

 

Noen folk er bare alt for glad i å klage og benytter enhver annledning virker det som.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...