Gå til innhold

Din beste facerape?


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+5132

En kamerat av meg facerapet en annen kamerat. Han tok utgangspunkt i steinar-vitsen. Han skrev, "hjelp meg med å fylle gotheposen min", så la han til mange emo-folk, og fikk de til å like statusen. Holdt på å le meg i hjel :tease:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Var på TG12 i påsken og da facerapa kompisen meg mens jeg var på do!

"Får vel ta en under bordet mens de andre sover (tagga med Mamma, Pappa og Mormor)" kom jeg tilbake til.

Når jeg kom hjem var det en hel del og forklare, mens min bror satt og lo så pusten forsvant.

 

Hevnen var søt da jeg senere i sommmer Skrev "Da bærer det på hytta. Håper nudist naboene er der nå siden internett ikke er noe sted å finne (tagga med hans mor, far og kjæreste"- Han måtte

 

Var hevnen litt for søt?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Pleier å facerape lillesøster til kompisen min(hun er 19). Hun har en tendens til å glemme å logge av face når hun går, så da ser jeg mitt snitt til å facerape henne.

 

Skrev her en dag hun var ute: "Vet ikke helt hva jeg skal gjøre Kjedelig." Hun fikk noen kommentarer før hun selv kommenterte at hun trodde det var meg som hadde skrevet det.

 

For en uke siden skrev jeg:

 

"Koffor klare eg aldri logge av facebook. Nå bli eg facerapa av han der "mitt navn" igjen. Hahahaha.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

For en fantastisk tråd dette her er, mye artig :D

 

Har vel vært med på å facerape noen jeg også, og opplevd det selv. Mye morsomt, og mye som er utrolig døvt og dårlig humor, men det kan fortsatt være morro, i alle fall hvis man drar noen sånne som kunne vært sannsynlige.

 

"Faen!! mista lappen i dag :("

 

Tok denne på en kompis som akkurat hadde fått lappen for noen år sida. Har er en typisk person som kommer med sånne utbrudd på facebook, og hadde råkjørt litt rett etter å få den. Fikk vanvittig mange kommentarer og spørsmål. Var på et vors hjemme hos han litt tidlig på kvelden og han var på butikken for å handle inn litt mer øl for kvelden. Så vi fikk tid til å svare på spørsmål. "de hadde kontroll utafor hokksund i dag..." Han legger ikke merke til det da han kommer hjem, mens vi sitter og pilser litt nede i kjelleren, før telefonen kommer fra hans eldre søster, som er så skuffa og irritert på han for å ha klart å miste lappen.. Veldig morro der og da, spesielt med litt alkohol innabors.. :p

 

Endre bursdag osv. er klasikkere også, men begynner vel å gå litt ut på dato akkurat den der.

 

På VGS derimot hadde vi det morro til tider. Var en i klassen som ønsket å være kontaktlærerens lille engel, og msn (den gang..) var veldig vanlig på skolen, noe de en periode prøvde å slå ned på. Så i en time ble store deler av klassen også "tatt" for å sitte på msn, inkludert han, og fikk anmerkning for det. For de fleste var ikke dette noen big deal, men for han så var det det, så han prøvde å smiske seg bort fra denne anmerkningen, noe som igjen ble litt kvalmende å stå å se på. Så neste uke satte en i klassen seg litt langt framme i rommet med msn oppe, mens en annen en satte seg litt bak, byttet til smiskerens navn og sørget for å skrive til han andre mens læreren stod bak. Vet ikke om dere husker de gamle msn-samtalene på windows vista (?), men de dukket ofte opp på menyen nede og blinka gult og gjerne opp langs sida med det som ble skrevet. Så da dukket det opp "Hans Bjarne sier..." Læreren ble da mektig irritert på han som satt der og han som fikk navnet sitt opp der. Han bedyret selvfølgelig sin uskyld, og han hadde jo rett denne gangen, men var jo vanvittig morro der og da.

 

Utrolig hva 16-åringer synes er morro, og hvor kjedelig norsk på skolen kan være.. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...