Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Overnatting


Gjest Overnatting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppsummere: Er du jente og skal sove hos gutter er foreldrene dine normale.

Er du jente og skal sove hos jenter er de veldig sære.

Er du gutt og skal sove hos jenter har kanskje mor en sentral rolle.

Er du gutt og skal sove hos gutter er foreldrene dine sære.

 

Den her skjønte jeg ikke?

Lenke til kommentar

Det er vel strengt tatt på tide at trådstarter som en fornuftig ungdom setter seg ned med foreldrene og har en alvorsprat om tillitsproblemene og logikken deres da?

 

Helt fra jeg var liten hadde jeg aldri regler i husholdet og sov ofte hos kompiser, men gjorde aldri noe dumt og drakk aldri på disse overnattingene. Når det kom til å sove hos jenter så sa jeg ikke noe om dette til foreldrene mine, og sånn skulle det være, fordi det hadde de absolutt ikke noe med! Det var ofte tider hvor jeg misunte reglene andre unger har, men lærte med tid at dette bare sa noe om tillitten jeg og min mor hadde til hverandre.

Lenke til kommentar

hei.

Jeg er en På 14 år jeg haR alltid hatt lyst til å overnatte hos kompiser, men hva tror dere foreldrene mine sier… selfølgelig NEI.

 

Hva tror dere grunnen er, hva kan jeg gjøre for at jeg kan få lov?

 

Sier jo ikke noe om kjønn.

 

Om trådstarter er fra østlandet vil han ha definert kjønn nå, med mindre han er elendig til å skrive bokmål; "Jeg er _EN_ på 14 år.."

Lenke til kommentar

Fordi foreldrene dine vet at du er bare 14 år, og at 14-åringer er svært lette å lure vel..

 

Stikkord: Graviditet, kjønnssykdommer. Nei, vent til du er trygg på en nær venn og på kroppen din.

 

Sier ikke at seksuell kontakt er det du er ute etter, men det er det dine foreldre tenker.

Tenker TS skal overnatte hos gutter så da blir graviditet hvert fall utelukket, samme med kjønnssykdommer da jeg tviler på at så mange 14 årige gutter i dette landet har det.

 

Selv har jeg fått overnatte hos kompiser siden jeg var veldig liten, og ja vi sov ikke akkurat så veldig mye, men ser ikke helt problemet så lenge det ikke er skole neste dag.

Lenke til kommentar

syns det er rart om han ikke får sove hos gode kompiser. Jeg har alltid fått lov. Men i en periode da jeg overnatta en del hos ei veninne, (jeg er jente da hehe) så ringte mora mi og mora hennes hverandre for å passe på at vi ikke jugde eller gjorde noe tull xD

 

du kan jo bare snakke med kameratene dine, be de snakke med foreldrene sine og høre om det er greit at dine foreldre ringer hans foreldre når du skal overnatte hos de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...